Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 7.12.2024 kello on 21:08 ---Antaapa noiden tee se itse humoristien purkaa ongelmiaan.
Kyllä nuo tyypit ovat kykynsä osoittaneet monissa kannanotossaan. Kuuluvat somen ongelmiin.
Noita on, mutta niin on myös kärpäsiäkin.
--- Lainaus päättyy ---
insinööri kun olet, mikä se piipun oikea pituus ja halkasia on? jostain syystä vanhemmissa taloissa on oikein hyvin tolmiva systeemi eikä niitä ole kukaan laskenut.
megaman:
Kannattaa kysellä vaikka K-Raudasta. 😉
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 7.12.2024 kello on 19:35 ---Muuten, kannattaa olla korrekti keskusteluissa ilman mitään "kuittailuja". Tiedät varmaan mitä siitä seuraa.
--- Lainaus päättyy ---
Ihan vaan asiaan liittymättömänä. Mitä olen "kuittaillut"?
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 7.12.2024 kello on 20:59 ---
Kyllä olen uudet kiuaskivet huuhtonut, mutta ne tuntuu olevan kyllä tosi puhtaita uutena paketista purettuna. Ehkä pölyä tms. on mahdollista syntyä huonosta käsittelystä ja varastoinnista.
--- Lainaus päättyy ---
Jos kivet jättää pesemättä, tuntuu kyllä keuhkoissa vähintään ensimmäisellä saunomisella. En kyllä tahdo "kivipölykeuhkoa" ihan tietentahtoen. Ehkäpä astmaatikon keuhkot tuntee herkemmin, mutta kyllä terveen ihmisenkin nokka haistaa pölyn alussa.
Hauho:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 7.12.2024 kello on 22:19 --- insinööri kun olet, mikä se piipun oikea pituus ja halkasia on? jostain syystä vanhemmissa taloissa on oikein hyvin tolmiva systeemi eikä niitä ole kukaan laskenut.
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa ei mikään pidä paikkaansa. Asiaa on tutkittu ja julkaisuja on paljon. Monet parhaat tutkimukset ovat alan yritysten omistamia ja niiden hallussa. Vain julkiset ovat osin avoimia. Nekin osa ostettavissa.
Tiedän mitä tuo tutkiminen kalliine laitteineen ja ohjelmien maksaa, siksi niistä ja tuloksista pidetään kiinni.
Tulisi tutustua asiaan ennenkuin uskomuksiaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta