Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (1196/1437) > >>

Moppc:
Näin mielessäni sellaisen vahvan ennusteen, että tulevana talvena ei ole lumesta pulaa. Tiedä sitten... Kohtapuoliin kaksi vuotta alla pyörineet Yokohama Geolandarin 3PMSF M+S kesärenkaat eivät enää ole parhaassa pinnassa talvea silmällä pitäen.

Joten hommasin käyttikseen alkuperäiskoon NOKIAN TYRES HAKKAPELIITTA R5 SUV 215/70R16 100R 3PMSF M+S KITKARENGAS + uudet valssit VENUE VL5 GLOSS BLACK 6.5x16.0"

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 11.10.2024     kello on 10:56 ---Laivalippu Travemunde - Helsinki.

Hintayhteenveto
Travemünde - Helsinki ma 02.12.2024 02:00

--- Lainaus päättyy ---

Jos ihan rehellinen palaute sallitaan, niin painuu pienen "terveellisen" kateuden puolelle. Silloin pitää itse toimia niin, että pääsee samaan. Ei perisuomalaiseen malliin, että haluaa mieluummin toiselta pois.

Samoihin aikohin lähdetään mekin, mutta vain muutamaksi päiväksi eikä kulkineella.

Hyvää reissua.  Thumb

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 11.10.2024     kello on 22:57 ---Jos ihan rehellinen palaute sallitaan, niin painuu pienen "terveellisen" kateuden puolelle. Silloin pitää itse toimia niin, että pääsee samaan. Ei perisuomalaiseen malliin, että haluaa mieluummin toiselta pois.

Hyvää reissua.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

No tuo reissu on lopullinen paluumuutto belgiasta suomeen. Eli ehkä edes möynteisesti kade kannatta olla ;)
Ehkä oikeaan reissuun sitten joskus tammi-helmikuussa.

Alan:
Minä aina vähän olen, kun joku lähtee pahimmasta loskasta ja pimeydestä pois.

Muutosta voisi sanoa saman, kuin mitä aikanaan armeijassa saman ikäluokan kotiutumassa olleet 8kk ukot huuteli minulle, kun koulusta perusyksikköön palattuani raahasin varustesäkkiä varusvarastolta kasarmille. Hyvä homma, mutta väärä suunta.  ;D

Aakku:
Tänään posti toi pihaan tuulilasin ja sivulasien ulkopuolisen lämpöpeitteen...

Suoraan Englannista Peugeot Experttiin mallikohtainen peite. Suomesta en löytänyt pikkupakuun tehtyä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View