Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (119/1420) > >>

Karabiilisti:

--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli - 25.11.2018     kello on 22:27 ---Powerista piti sitten ostaa uusi induktio liesi AEG.  :'(

Kymmenen vuotta sitten ostin pakettina kaikki kodinkoneet. Kaikki toiminut tähän asti, mutta nyt alkoi lieden päälle ilmestymään ajoittain E kirjaimia. Eli vissiin jotain sähkövikaa tiedossa. Kaikki sanoi ettei noin "vanhaa" enää kannata käydä korjailemaan, joten Black Friday -hankinta piti sitten tehdä.

--- Lainaus päättyy ---

Huomasikko ostaa sellasen jossa on kokoa muuttavat keittoalueet. Sellanen on mahtavan hyvä käytössä!!!

Induktio muutenkin ihan yliveto.

retkeilijä:
Electrolux Classic Silence Pölynimuri yksiö / puuhahuone käyttöön.

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 26.11.2018     kello on 09:53 ---Electrolux Classic Silence Pölynimuri yksiö / puuhahuone käyttöön.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

onkos sulla tuolla terraario ja asuuko siellä joku otus ::)

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 25.11.2018     kello on 20:01 ---Jaaha, löytyi toinenkin rahamies, jonka pitää vaihtaa kertavuoteen...    ;D

--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitin että vähintään ens kesä  ;)
Rahamiehet tilaa tehtaalta, mä ostelen vaan toisten vanhoja.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 25.11.2018     kello on 19:40 ---Asiaa Thumb tuo on alkujaan suunniteltu veturiksi, vaikka ei se F olekaan, eikä mukeja "oikea määrä" ;D Takaovet kun olisvat oikein päin, niin 10cm pitkällä lavalla venyis vielä..
Tuolla alustalla vetokoukku sellainen "kyntöaura", mutta yleensähän sitä ei tule pidettyä turhaan kiinni (ainakaan mulla)

--- Lainaus päättyy ---
Mukeja on just oikea määrä  :P
Toi on niin vanha ettei ole takaovia ollenkaan. Mulla on nyt tiputettu koukkua, mutta tarttee nostaa ylöspäin kun adria menee hieman perä ylhäällä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View