Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (1180/1437) > >>

Karabiilisti:
Saako hälytyksistä kuvan emailiin?
Se on hyvä ominaisuus nääs....jos rosmo tuhoaa kameran on kuva jo netissä...

megaman:
... ja Kiinan valtiolla. 😂

Hauho:
Tutustu Tapon sivuihin. On monia mahdollisuuksia ohjelmien ja lisälaitteiden avulla. 
Kamera on kytketty kotiverkkoon ja verkkoonhan voi laittaa monia laitteita toimimaan  - kukin taitojensa mukaan tai ostaa palveluna. 
Itse olen kiinnostunut vain siitä että saan hälytyksen kriittisiksi määriteltyiltä alueilta.  Turhat jänis, lintu hälyt jne saa ainakin paljolti pois.
Varsinaiset murrot, tulipalot jne kuuluu Securitasille.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 10.09.2024     kello on 13:32 ---Saako hälytyksistä kuvan emailiin?
Se on hyvä ominaisuus nääs....jos rosmo tuhoaa kameran on kuva jo netissä...

--- Lainaus päättyy ---
Mulla tallentuu kaikki kiintolevyille...

Reissun päällä pystyy katsomaan kännykästä 16 kameran kuvaa yhtä aikaa. 17 kamera on sitten sellainen, jossa on vain oma muistikortti. Toki sitäkin pystyy kääntelee ja zuumaamaan ja tallenteetkin näkyy kännykästä. Pilvipalvelukin oisi mahdollista, mutta ei ole tullut sellaista väkerrettyä. Sitten se olis hyvä siltä varalta, jos rosvo pöllisi tallentimet sisätiloista.

Hauho:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 10.09.2024     kello on 15:30 ---... ja Kiinan valtiolla. 😂

--- Lainaus päättyy ---

Ei minulla ole muuta kiinalaisia kiinnostavia toimintoja kuin vessassa ulostaminen kiinalaisille perversseille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View