Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (1178/1437) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 -  5.09.2024     kello on 17:32 ---Ja mikkäs mustat nyt pyörii ?

Henkilöpiiliin pukkasin Kormoranit kesäkumeix muutamaviikko sitte, Talavikumeiks pojjaan Mitsuun myös Kormoranit, mustat ja piikkejäki löytyy . . .

--- Lainaus päättyy ---

Jaa, heititpä vaikean - joku eurooppalainen keskisarja se oli. Kiinalaisia en ilenny laittaa edes kesäksi 😁
610eur oli jo ihan tarpeeksi alle laitettuna.

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  5.09.2024     kello on 17:12 ---Renkaat hain veturiin alle.
Lopulta mun viimesillä Continentaleilla pysty ajaan noin 15tkm  Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Ostin joskus 17" rengassarjan vanteineen ja Kumhot kesti 12 tkm. jonka jälkeen jokainen kumi oli sakoilla, tasaisesti kuluneina. Ajo oli ihan normaalia siistiä.  :o

Meillä firmassa oli aikoinaan uusi KA-Transit ja sillä ajettiin 200 tkm samoilla mukana tulleilla kesä- ja kitkarenkailla, kunnes auto lähti vaihtoon. Siinä kohtaa renkaat oli hyvinkin sileät.

armas ujomieli:
Minä olen 5 kesää ajanut kaikista halvimmilla Sunfull 200€/sarja 17" ja pärjää vielä ensi kesänkin. Tosin ajoa n. 8t kesä. Näköjään kestää nuokin 50t  ;D

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli -  5.09.2024     kello on 20:48 ---Minä olen 5 kesää ajanut kaikista halvimmilla Sunfull 200€/sarja 17" ja pärjää vielä ensi kesänkin. Tosin ajoa n. 8t kesä. Näköjään kestää nuokin 50t  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Nyt on täällä kovat odotukset elämäni ensimmäiset Sunfull renkaat laitatin alle viikko sitten, äänekkäät ovat kuin talvikumeilla ajais, mutta jos ovat pitkäikäiset niin olen tyytyväinen ostokseen ;)

"Masi":
Mustat ja pyöreät Pösöön ;)

U heeft een aankoop gedaan bij AD TYRES INTERNATIONAL SLU op Bandenleader.be

Bestellingsnummer: 25725592
Datum van de bestelling : 6/09/2024
Factuurnummer: BE-0924-01832

Artikel    Aantal
Michelin X-ICE Snow 195/55 R16 91H XL, 3PMSF, Noordse banden    4
Bedrag excl. BTW    € 468,03
BTW (21 %)    € 98,29
Totaal bedrag incl. BTW    € 566,32

Navigaatio