Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
armas ujomieli:
Vana Tallinn vol 45 ym. härpäkettä SuperAlkosta :P
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 24.08.2024 kello on 18:13 ---Mä oon ollu ihan tyytyväinen tohon meidän civikkiin, mitään isompaa remppaa oo tarvinnut tehdä. Jarruthan on hondan ongelma, ne pitäis vähintään kerran vuoteen puhdistaa ja herkistää. Ilmastointi mulla on nyt rikki pari vuotta, pitäis yksi rikka poistaa kompurasta niin pitäis taas pelata, en vain oo saanut aikaiseksi yhtä mutteria aukaists.
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa olikin uudet levyt ja satulat takana. Nettiautossa oli 495 tkm ajettu ja toinenkin yli 400 ajettu ja useampi yli 300 tonnia ajettu, taitaa olla hyvä moottori. Nykyään monella valmistajalla on susimotteja. 😮
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 24.08.2024 kello on 19:50 ---Englantilainen :o
--- Lainaus päättyy ---
Joo, lueskelin samaa. Ennen ei ollut vissiin hyvä juttu, jos voortti oli kasattu enklannissa... 😂
Arska:
Mun civikkiin 2011 ja taitaa olla nyt 200tkm ajannu, niin oikein jos katsoin niin ainut mitä oon vaihtanut jarrujen lisäksi on zenon valojen säätö taka-akselista. Huoltohan tuossa 10tkm välein mutta taidan sen pitkittää jo 15tkm, kun autosta taitaa olla jo takuu jo mennyt
megaman:
Myin just 307:an 200€ kaverille, pidin vielä talvikumit itellä, joista saanee vielä satkun minimissään. Vielä otan h7 ledit ja Pioneerin talteen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta