Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
Moppc:
Mökille ostin tuollaisen Stihl GTA 26 oksasahan jo reilun kolme vuotta sitten. Hyvin on toiminut ja käyttöä on ollut yllättävän paljon. Tietenkin teräketjuja on vaihdettu. Niin, en ole vieläkään oppinut terottaamaan itse.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 31.07.2024 kello on 20:02 ---Pidän edelleen päässä.
--- Lainaus päättyy ---
Kannattais ottaa käteen ja käyttää sitä.
Karabiilisti:
--- Lainaus käyttäjältä: Moppc - 31.07.2024 kello on 23:26 ---Mökille ostin tuollaisen Stihl GTA 26 oksasahan jo reilun kolme vuotta sitten. Hyvin on toiminut ja käyttöä on ollut yllättävän paljon. Tietenkin teräketjuja on vaihdettu. Niin, en ole vieläkään oppinut terottaamaan itse.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän siitä itse terottamalla tulee parempi kuin tylsäksi ajettu mutta ei se teroitettu kyllä ole lähellekään uuden ketjun veroinen. Lastuja kun katselee niin huomaa eron.
Teroittaminen on taitolaji. Puukkoakin voi teroittaa tai luulla teroittavansa.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 1.08.2024 kello on 08:10 ---Kyllähän siitä itse terottamalla tulee parempi kuin tylsäksi ajettu mutta ei se teroitettu kyllä ole lähellekään uuden ketjun veroinen. Lastuja kun katselee niin huomaa eron.
Teroittaminen on taitolaji. Puukkoakin voi teroittaa tai luulla teroittavansa.
--- Lainaus päättyy ---
Joo. Mielellään aina vaihtaisi uuden Stihlin ketjun.
Ketjun voi terottaa tai luulla terottavansa. Koitappa laskea puruhammasta, jos lastu ei miellytä.
Kyllästyin viilaamiseen jo vuosia sitten ja hankin koneen - silläkin saa opetella hyvän aikaa, että tulee miellyttäviä teroituksia.
Hauho:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 1.08.2024 kello on 07:57 ---Kannattais ottaa käteen ja käyttää sitä.
--- Lainaus päättyy ---
Voi kun en ole kirurgi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta