Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (1164/1437) > >>

K.E.V:
HKPL R5 235/60-18 kitkat.

Hauho:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 31.07.2024     kello on 12:02 ---Kokonaisuutena halvemaksi tulee kun ostaa yhden kunnollisen ja opettelee terottaan  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Olisi hyvä saada selville mitä todellista eroa on kunnollisen ja tuollaisen Temun ketjun välillä.  Kuka on tutkinut ja miten?
Toivottavasti lausunto ei perustu siihen laatuun jota he toteuttivat 50 vuotta sitten.  Täytyy huomioida ettei he pyrikään tuottamaan premium- tai sitä korkempaan laatuun.
Kysehän on siitä kun tuotteen tarve on 2-3 kertaa vuodessa useimmille noilla Temun tuotteilla.  Niiden hinta perustuu uudelleen käytettävään materiaaliin ja halpaan työvoimaan.  Materiaali on alkuaineita jotka uusiokäytetään ja työvoima voidaan hyödyntää tai muuten hoitaa muun kansan maksaman tuen avulla.

Kiinan olosuhteet massan suhteen on toinen kuin joissain länsimaissa.  Siellä ollaan vielä tyytyväisiä jos on työpaikka koska valtion, kuntien, kolmannen osapuolen rahoitusta ei käytetä samoin kuin esim. Euroopassa.
Olisi hyvä kuulla ehdotus kuinka Kiinan asiat tulisi kansan massojen osalta järjestää.
Nykyinen heidän rahoitusjärjestelmä nsä on aika mielenkiintoinen.

megaman:
Valtio (autoritäärinen diktatuuri) tukee teollisuutta ja vääristää kilpailua. Sama yksipuoluejärjestel mä tukee myös venäjän tavoitteita, riittää mulle syyksi etten osta ja varsinkaan tilaa PRC:eestä sitäkään vähää. 🙂

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 31.07.2024     kello on 16:16 ---Valtio (autoritäärinen diktatuuri) tukee teollisuutta ja vääristää kilpailua. Sama yksipuoluejärjestel mä tukee myös venäjän tavoitteita, riittää mulle syyksi etten osta ja varsinkaan tilaa PRC:eestä sitäkään vähää. 🙂

--- Lainaus päättyy ---
Jep, on naurettavaa tilata 5centin paskaa. Mieluimmin maksan kerran enemmän ettei tartte vastaanottaa markkinointia. Esim Panasonicin 3.6v ruuvinväännin kestää ja kestää.

Hauho:
Ei pa..aa kannata tilata, mutta jos pärjää 10 euron kalulla on järjetöntä maksaa 15-kertainen hinta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View