Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (1144/1152) > >>

Aaku:
Lippu Vuosaari-Muuga 2.6 klo 20.00, 2hlö, auto 8m, yht. 54,50€, ei paha

Aakku:
Liittymän vaihto...

Vaihdoin MOI liittymän Elisaan. Vaihtoon siivitti huonot kokemukset MOI:n roaming toimintaan ulkomailla. Sama ongelma oli viime syksynäkin.
Toinen syy oli Elisan kampanjahinta, jolla se kampittaa kilpailjoitaan. Tarjous tuli salamyhhkäisesti kirjeellä.

HiTec:
Pöytäsirkkeli

mattikoo:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 29.05.2024     kello on 20:35 ---Toinen syy oli Elisan kampanjahinta, jolla se kampittaa kilpailjoitaan.
--- Lainaus päättyy ---

Toisinaan voi sanoa, että vaihtamalla paranee. Olen pitkäaikainen Elisan asiakas ja tein tilauksen liittymän siirrosta Telialle, kun Elisa hinasi hintaa joka käänteessä ylös päin. Elisa alkoi pommittaa siirtotilauksen jälkeen koko ajan houkuttelevimmilla tarjouksilla. Muutama tunti ennen siirron ajankohtaa tuli vielä tarjous, Rajaton 4G 200M 24kk 18,99eur/kk. Siihen lopulta tartuin ja jäin vielä Elisalle. Saman hinnan sai perheen muillekin liittymille.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: mattikoo - 29.05.2024     kello on 22:03 ---Toisinaan voi sanoa, että vaihtamalla paranee. Olen pitkäaikainen Elisan asiakas ja tein tilauksen liittymän siirrosta Telialle, kun Elisa hinasi hintaa joka käänteessä ylös päin. Elisa alkoi pommittaa siirtotilauksen jälkeen koko ajan houkuttelevimmilla tarjouksilla. Muutama tunti ennen siirron ajankohtaa tuli vielä tarjous, Rajaton 4G 200M 24kk 18,99eur/kk. Siihen lopulta tartuin ja jäin vielä Elisalle. Saman hinnan sai perheen muillekin liittymille.

--- Lainaus päättyy ---
Elisalla on ylennsä ollut aika röyhkeä markkinointitapa...

Siksi olen kyseistä firmaa kaihtanut. Nyt tarjous oli 24 kk rajaton 4G 100M 24kk 9,99eur/kk ja avaus 8,99€. Joku 50€ lahjakortti tuli myös.
Laitan allakan kulmaan muistiin, milloin tarjous päättyy ja vaihdan tarvittaessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View