Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (1118/1161) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 20.02.2024     kello on 15:57 ---Minä kanssa jonkinlaisen matkan varasin Finnlinesillä Saksaan...

En laivamatkoista oikein tiedä, mutta nouseeko noissa hinnat jotenkin automaattisesti, mitä lähempänä lähtö on? Näytti siltä, että hinta nousi toista kymppiä muutamassa päivässä.

--- Lainaus päättyy ---
Niinhän ne tekee, myös Eckerö llä jne.

Alan:
Finnlinesin Saksan reitin liput kannattaa ostaa tarjouksista. Toisaalta en niin tarkkaan tiedä, kun en ole koskaan jälkitarkkaillut lipun hintaa kun kerran olen sen ostanut. Mutta parit viime hetken hankinnat on olleet kalliita.

Alan:
Jaa se oli tämä ketju. On asiaakin.

ICarsoft MB V2.0  vikakoodinlukija tuli Matkahuollolla tänään. Eiköhän tuo hintansa hauku, kun toimii kaikissa kolmessa autossa. Mercuryn perämoottoria ei taida ymmärtää.


Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 20.02.2024     kello on 22:18 ---Jaa se oli tämä ketju. On asiaakin.

ICarsoft MB V2.0  vikakoodinlukija tuli Matkahuollolla tänään. Eiköhän tuo hintansa hauku, kun toimii kaikissa kolmessa autossa. Mercuryn perämoottoria ei taida ymmärtää.

--- Lainaus päättyy ---
Hyvä testeri. Minulla on tuo ranskalaisille tarkoitettu versio. Löytyy siitä myös Ferrari ja Maserati jos tulee sellainen hankittua. 😃

megaman:
Minun iCarsoft on ollut taas jossain lainassa talven yli.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View