Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
Aakku:
^
^
Vaikka olisivat peruslasit, niin ovat silti halvat...
Laskeskelin, että olisi lasit maksanut 32,60 € keskimäärin.
Itselläni on hengettömät titaanikehykset ja ohennetut moniteholinssit. Sellaisia ei oikein ole kaupassa esilläkään. Ei niitä tarjota edes, kun ovat kalliit. Specsaversilla olisi sellaiset saanut reilusti yli tonnin hintaan.
Olen vain tykästynyt niihin, kun niitä ei juuri huomaa käyttävänsäkään. Kevyet ja lähes katveettomat. Nykyiset linssitkin on uusittu vanhoihin kehyksiin. Käytän laseja aina valveilla ollessani ja välillä nukkuessakin. Herkkiä ne pinnoitteet on. Yhdet lasit tuhosin takkatulen kuumuudessa. Sellaisia halpislaseja käytän sitten vaikka auton alla maatessani öljynvaihdoissa ym.
Karabiilisti:
hengettömät titaanit specsaverssilla on ollut jotain 190eur normi linssillä yks tehona. Semmosia ollut mulla jo 3 kertaa peräkkäin putkeen
Siihen tietty ohennuksia yms päälle jos tarvii.
Ja toiset samanlaiset on saanut kaupanpäälle. Tai esim aurinkolasit.
monitehojen hinnat näyttää olevan
https://www.specsavers.fi/silmalasit/linssityypit/hintaopas
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 10.01.2024 kello on 12:09 ---Nisseniltä haettiin.Jo vuosia ostettu lasit ihan peruslinsseillä.
Ei ole edes kovapinnoitteita niihin otettu.Ei ole mitään vaurioita tai naarmuja tullut.
Nuo lisä jututhan ne nostaa heti rajusti hintaa laseille.
Ensi alkuun tuntui että liian pieni tuo lukualue mutta hyvin on tottunut niihin.
Nyt otin itselleni yhdet pelkät lukulasit jotka on sovitettu etäisyydelle jolla tietokonetta katselen.
Monitehot eivät ole hyvät tietokone näytön tiirailussa.Ainakaa n minulle ne ei sovi siihen.
Nisseniltä on jo monet lasit ostettu.Ei mitään ongelmia ole koskaan ollut ja hyvin on lasit kestäneet.
Ja kehykset on löytyneet aina sieltä alk.-29 euroa hyllystä.Meille ei tarvi olla mitään huippumalleja joissa taitaa pelkkä nimi maksaa.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos. Kiinnostaa kun näkö todennäköisesti tulee vielä muuttumaan, kun silmät sopeutuvat lisää. Voi olla kuukausissa tai vuodessa taas uudet tarpeen.
tsahkali:
Bilteman laseilla katselen nyt, kun silmät on tarpeeksi 'samaa paria'.
Ei maksa paljoa, eikä hatuta, jos rälläkkä vie linssit.
Specsaversilta olen hakenut autoihin monitehot ajamista varten.
hartsakoski:
Useammat lasit olen jo hankkinut netin kautta Favopticilta,kun ensin olen käynyt näöntark.Specsavers illa.Ei ole ollut valittamista.Rouva osti lasit Nisseniltä ja valitti pari viikkoa että joku näissä on vialla.Toisessa linssissä oli hiontavirhe, takuuseen meni tottakai.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta