Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: mobileman - 6.11.2018 kello on 23:33 ---Pistäkäähän kommenttia tuosta korkeudesta jos jollain telkkari seinällä. Tämä yksilö on 55" ja katseluetäisyys 3,5-4m.
--- Lainaus päättyy ---
Korkeus ja etäisyys ovat samat myös täällä, TV 10 tuumaa isompi. Kannattaa tosin huomioida millaisesta sohvasta katsoo, jos kovin istuessa uppoaa niin ei kannata nostaa telkkaria tuosta 40 sentistä lainkaan.
Niin, uusimmat hankinnat on keskittyneet viime viikkoina kodin uusiin astioihin, tarvikkeisiin ja viimeisin oli kylpyhuoneeseen uuden avokin myötä kulmahylly. Hän valitsi, minä vaan hain ja asensin. :P
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: kimmok - 7.11.2018 kello on 03:36 ---vaimo 1.8-2018.
ei helposti unohdu hääpäivä.
ei kai tohon voi muuta kommentoida.
--- Lainaus päättyy ---
Teit hyvän hankinnan, kun ei ole tarvinnut sen päivän jälkeen mitään. Thumb
Moppc:
Sisustusarkkitehti Ahti Taskisen suunnittelema Vitriini-hylly. Uuden veroinen, alle 200€.
Arska:
Minä kun olen tällänen yön yli nukkuja, niin jäi ostamatta talliin soittimet. Oli fasessa myynnissä talli laitteet mutta jotkut lähdöt pimeenä niin en ymmärtänyt että saisko levarin niistä toimimaan. Ei ne hinnalla ollut pilattu. Olis vaan kiva tallissa soitella cd levyjä ja läppäreitä.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 9.11.2018 kello on 19:59 ---Minä kun olen tällänen yön yli nukkuja, niin jäi ostamatta talliin soittimet. Oli fasessa myynnissä talli laitteet mutta jotkut lähdöt pimeenä niin en ymmärtänyt että saisko levarin niistä toimimaan. Ei ne hinnalla ollut pilattu. Olis vaan kiva tallissa soitella cd levyjä ja läppäreitä.
--- Lainaus päättyy ---
On ne varmaan vielähi 😉🎃👌
Laitoin sulle whatsapp viestin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta