Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (1096/1442) > >>

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  2.12.2023     kello on 20:07 ---Tankki täyteen 1.722/litra

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
halpaa on, meillä on jossain 1,90 tienoilla.

K.E.V:
Lataa tankille sovellus, siitä löytyy hyvin.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  2.12.2023     kello on 20:26 ---Lataa tankille sovellus, siitä löytyy hyvin.

--- Lainaus päättyy ---
p*ska sovellus kun meilläpäin niin harvoin kukaan viitsii sitä päivittää, eli täällä ei sillä mitään tee, ja reissussa tankkaan kun tarvis ja sopiva huoltsikka sattuu kohilleen. MOT:n ohjelman jälkeen ei täällä ole ollut tiistai se viikon halvin päivä tankata, nyt se voi olla vaikka perjantai

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  2.12.2023     kello on 20:35 ---p*ska sovellus kun meilläpäin niin harvoin kukaan viitsii sitä päivittää, eli täällä ei sillä mitään tee, ja reissussa tankkaan kun tarvis ja sopiva huoltsikka sattuu kohilleen. MOT:n ohjelman jälkeen ei täällä ole ollut tiistai se viikon halvin päivä tankata, nyt se voi olla vaikka perjantai

--- Lainaus päättyy ---
Varmaan se on p*aska sovellus, kun kukaan ei päivitä...

Minä olen täällä kauppalassa ilmoittanut nyt sovellukseen hintoja 1133 kertaa. Huvinsa on sekin. Toisaalta, jos en itsekään ilmoittaisi hintoja, niin en valittaisikaan.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  2.12.2023     kello on 20:41 ---Varmaan se on p*aska sovellus, kun kukaan ei päivitä...

Minä olen täällä kauppalassa ilmoittanut nyt sovellukseen hintoja 1133 kertaa. Huvinsa on sekin. Toisaalta, jos en itsekään ilmoittaisi hintoja, niin en valittaisikaan.

--- Lainaus päättyy ---
tossa 100m päässä on yksityisen automaatti, kokeilin tossa keväällä aina  aamulla ohi kulkiessani päivittää hinnat, hetken näkyivät ja jos olivat seudun kalleimmat hinnat niin kohta joku nollasi ne

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View