Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (1082/1443) > >>

mattikoo:
Vähän isompi mutterinväännin ja akku. Milwaukee M18 FHIWF12-0X.

Lerssinen:
Ladankorvike  :)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  3.11.2023     kello on 18:04 ---Ostin Tokmannilta Saaralle "tallin", magneettikiinnittei sen tuulilasin suojapeitteen. Taisi tulla hutiostos. Ei magneettit tarttuneet kiinni ollenkaan. Pitää paremmalla ajalla tutkia syy:
Kiinalaista laadunvalvontaa? Ei magneetteja?
Tai Saaran kori onkin alumiinia? Sitä olen alkanut epäillä, kun auto ei edes ruostu vaikka on kohta 20-vuotias.
Olisko jokin muukin syy vielä?

Onneksi sen saa oven väliin.

--- Lainaus päättyy ---

Tänään kävin tekemässä reklamaatiota ko kapistuksesta. Myyjä ystävällisesti etsi tietokoneelta tiedot kuitista kun mulla ei ollut sellaista.enää.  Sitten menin autosta hakemaan peitettä. Yllätys yllätys, löysinkin magneetit viidestä taskusta
 Mutta ne olivat tosi pieniä ja heikkoja. Koko n viiden sentin kolikko. Eivät varmasti pitäisi peitettä paikallaan jos vähänkään tuulisi.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 18.11.2023     kello on 19:52 ---Tänään kävin tekemässä reklamaatiota ko kapistuksesta. Myyjä ystävällisesti etsi tietokoneelta tiedot kuitista kun mulla ei ollut sellaista.enää.  Sitten menin autosta hakemaan peitettä. Yllätys yllätys, löysinkin magneetit viidestä taskusta
 Mutta ne olivat tosi pieniä ja heikkoja. Koko n viiden sentin kolikko. Eivät varmasti pitäisi peitettä paikallaan jos vähänkään tuulisi.

--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin asiakkaat kertovat palautteissaan Tokmannin nettisivulla...

Yleensä on hyvä lukea asiakkaiden mielipiteet ennen ostoa. Saa jonkinlaisen ennakkokäsityksen.
Lähes kaikki valittivat liian pienitehoisista magneeteista.

lahelju:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 18.11.2023     kello on 19:52 ---Tänään kävin tekemässä reklamaatiota ko kapistuksesta. Myyjä ystävällisesti etsi tietokoneelta tiedot kuitista kun mulla ei ollut sellaista.enää.  Sitten menin autosta hakemaan peitettä. Yllätys yllätys, löysinkin magneetit viidestä taskusta

--- Lainaus päättyy ---

Se pitää laittaa siten, että reunat ovat oven välissä. Silloin ei ole ongelmia pysymisen kanssa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View