Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (1049/1443) > >>

Ossi66:
Partakoneen sain lahjaksi. Philipsin 5000 sarjaa.

Tuskin kestää yhtä pitkään kuin vaunussa oleva Philips Tracer - ostin sen 1988 ennen opiskelemaan lähtöä ja edelleen täydessä iskussa - akut oon vaihtanut pari kertaa. Harmi kun noihin ei saa enää uusia teriä.

HiTec:
Emäntä sai tuohon omaan kulkupeliinsä uuden akkuparin, joskos nyt taas jaksaisi pikkasen pidemmän rangen taivaltaa yhdellä latingilla Thumb

Sinällään melko sikahintaista tuo akkujen uusiminen näihin vehkeisiin

Kotimainen myyjä olisi halunnut näistäkin 120€/kpl kun nyt itse tilasin nuo Puolasta 144€/pari yhteensä posteineen kaikkineen :o

megaman:
^
Meillä kotona ollut hälyttimet 20 vuotta ja varmistusakku maksoi viimeksi 15€ motonetista. Hälyt asentanut liike olisi halunnut samasta akusta 70€ + työt. 🙂

Karabiilisti:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 22.08.2023     kello on 12:31 ---Emäntä sai tuohon omaan kulkupeliinsä uuden akkuparin, joskos nyt taas jaksaisi pikkasen pidemmän rangen taivaltaa yhdellä latingilla Thumb
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Sinällään melko sikahintaista tuo akkujen uusiminen näihin vehkeisiin
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Kotimainen myyjä olisi halunnut näistäkin 120€/kpl kun nyt itse tilasin nuo Puolasta 144€/pari yhteensä posteineen kaikkineen :o

--- Lainaus päättyy ---

tommonenko?

https://batteryempire.fi/agm-akku-12v/2353-green-cell-agm-vrla-12v-33ah-huoltovapaa-akku-pyoeraetuolin-veneskootterin-ruohonleikkuriin.html

megaman:
Sähköperämoottori ja vapari akku. Kärkkäisellä olis ollu 30 lbs Minn Kotaa 130€, mutta olivat jo loppu. No matkaan tarttui nimetön Cleo 40 lbs. kahden vuoden takuulla 119€.
Tuo Minn Kota ei ole meriveden kestävä, itelläkin ruostui potkurin sokka poikki reilu10 vuotta sitten. Cleossa osat moottorin akselia myöden on ruostumattomia.

Katotaan nyt, saiko halvalla hyvän. Ainakin arvosteluiden perusteella ei pitäisi olla ihan kuraa. 🙂

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View