Olen katsonut tuosta videoita ja mielestäni oiva laite.On se. Rapidon takapuskuri oli kahdesta kohtaa halki ja poistin popniittikorjaukset ja tolla ” niittasin ” osat yhteen. Eikä ollut pahan hintainen paketti. N. 50€
Olen katsonut tuosta videoita ja mielestäni oiva laite.On se. Rapidon takapuskuri oli kahdesta kohtaa halki ja poistin popniittikorjaukset ja tolla ” niittasin ” osat yhteen. Eikä ollut pahan hintainen paketti. N. 50€ Muovinhitsauspistooli kiinasta mukana erimallisia rautalankahärpäkkei tä. Toimiva peliVoitko laittaa linkin kiinan kauppaan...? Alkoi kiinnostaa, mutta en keksinyt sopivaa hakusanaa Googleen. Se on "hot stapler"Kiitos... Jos päädyt tilaamaan tommosen parinkympin kiinalaisen version ota kaks ja myy toinen mulle..
Muovinhitsauspistooli kiinasta mukana erimallisia rautalankahärpäkkei tä. Toimiva peli Mulla puuttuu pieni pala kattoluukun kuvusta eli ikkunasta. Ei kriittinen vika, mutta silti. Pystyisikö tuolla korjaamaan? Jos se pala on tallella tai pystyy tekemään korvaavan niin miks ei. Tolla laitteella sulatetaan rautalankaa siihen saumaan niinkuin sik sak ompele.
Eli ts. ei kovin nättiä.
Köyhämies laittaa normaalin kolvin päähän talttapää pultin tai ruuvin ja lämmittää sillä paperiniittejä, sulattaa ne muoviin. En itse ainakaan kattoluukkuun sellaista korjausta haluaisi. https://www.youtube.com/watch?v=3FEZ0bH_yBU&ab_channel=M%26IKikkailee onko kyse tämmöisestä laitteesta 3-4 min kohdilla
https://www.youtube.com/watch?v=3FEZ0bH_yBU&ab_channel=M%26IKikkailee onko kyse tämmöisestä laitteesta 3-4 min kohdillaJuu vastaava eli laite kuumentaa ton rautalankahärpäkkee n ja se painetaan muovin sisään. Itse ostin Pinterestissä olleen mainoksen kautta. Induktiohella ja nyt viikonloppuna ensimmäisiä kertoja sillä kokkailin ja totesin etten koskaan enää huoli tavallista hellaa
Starcartin kautta tilasin Google Chromecast with TV 4K:n reilun 40 euroa postikuluineen.
Induktiohella ja nyt viikonloppuna ensimmäisiä kertoja sillä kokkailin ja totesin etten koskaan enää huoli tavallista hellaaMessevä kapistus, lienekö kaasuhellaa nopeampi. Osa kattila-arsenaalista voi mennä uusiksi. Toimimattomat kattilat siirtyivät osin vaihtokauppana kopin varustukseen. Jos on jotain spesiaalikattiloita (mehumaija), on saatavissa rautalevyjä jolloin liesi toimii perinteisen lieden tavoin. Useat mutteripannukahvit on keitetty induktiolla toimivia mutteripannuja saa ihan prismastakin....
Kun on kerran induktioon siirynyt niin sen jälkeen paluuta vanhaan ei ole....nopeus, mukavuus, helppous, turvallisuus. |