Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (993/1443) > >>

Kosmic:
Muovinhitsauspistoo li kiinasta mukana erimallisia rautalankahärpäkkei tä. Toimiva peli  Thumb

elwari:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  1.02.2023     kello on 10:12 ---12v tupakansytytinlatur i joka antaa 65w max usb-c:stä ulos. Sillä lataa niin läppärin ,tabletin kuin puhelimet jne joissa usb-c liitin.

--- Lainaus päättyy ---

Semmoinen taitaa USB-C- Lenovoissakin toimia? Ei ole ite tullut koskaan kokeiltua.

miksu88:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari -  4.02.2023     kello on 09:15 ---Semmoinen taitaa USB-C- Lenovoissakin toimia? Ei ole ite tullut koskaan kokeiltua.

--- Lainaus päättyy ---

Lenovo lataa pienemmilläkin tehoilla, mutta tietysti jossain vaiheessa hitaammin mitä kuluttaa.

elwari:

--- Lainaus käyttäjältä: miksu88 -  4.02.2023     kello on 09:41 ---Lenovo lataa pienemmilläkin tehoilla, mutta tietysti jossain vaiheessa hitaammin mitä kuluttaa.

--- Lainaus päättyy ---

No sehän mun käytössä riittää, kun kone on melkein koko ajan piuhassa kiinni. Olen muutenkin asettanut latausrajaksi 95% maksimista, sen pitäisi pidentää akun ikää.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari -  4.02.2023     kello on 09:15 ---Semmoinen taitaa USB-C- Lenovoissakin toimia? Ei ole ite tullut koskaan kokeiltua.

--- Lainaus päättyy ---
Toimii. Lenovo Yoga 920 itsellä. On joitain koneita usb-c:llä mitkä ei lataa. Niissä ei alunperinkään ko latausta. Minun verkkolaturikin on usb-c.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View