Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (970/1445) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: reissu - 26.11.2022     kello on 18:10 ---Ei sillä yksityisyydellä vallan suurta menetettävää ole, jos pyrkii kohteliaasti elämään. Roadcar Van R 540 uusi, kellertänkullanväri nen, myyjä r-j Turku, haettu ensin Kempeleeltä. Useita vuosia puolison kanssa on mietitty kotimaan matkailusta ilman hotellia tai mökkiä. Pieni kuivanmaan mökki on edelleen, jossa voi sitten huilata välillä. Nyt eläköitymisen myötä kokeillaan tätä tapaa. Pitää vielä hoidella harrastuksen jäsenyysasioita.

--- Lainaus päättyy ---

Minä kyllä suosittelen SFC jäsenyyttä ja jos ei ole parempaa suosittelijaa, mun numeroa 114701-0 saa vapaasti käyttää suosittelijana. Täällä on paljon jäsenyyteen negatiivisesti suhtautuvia, mutta onneksi kaikilla on vapaus valita oman tarpeen mukaan missä haluaa leiriytyä.

Onnea hankinnalle ja turvallisia kilometrejä .

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 26.11.2022     kello on 18:43 ---Minä kyllä suosittelen SFC jäsenyyttä ja jos ei ole parempaa suosittelijaa, mun numeroa 114701-0 saa vapaasti käyttää suosittelijana. Täällä on paljon jäsenyyteen negatiivisesti suhtautuvia, mutta onneksi kaikilla on vapaus valita oman tarpeen mukaan missä haluaa leiriytyä.

Onnea hankinnalle ja turvallisia kilometrejä .

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä Ossi66 kanssa, vaikka öitä vähänpuoleisesti on viimeaikoina SFC:n alueilla on tullut vietettyä niin jäsenyydestä en luovu. Ehkä ei sittenkään vaikka karavankulkine poistuisikin käytöstä.

Reissulle rauhallisia hetkiä tutkiskeluun mitä reissussa tarvii, mitä ei.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 26.11.2022     kello on 18:43 --- mutta onneksi kaikilla on vapaus valita oman tarpeen mukaan missä haluaa leiriytyä.

--- Lainaus päättyy ---

Kysehän on myös siitä, haluaako matkailla vai bongailla leirintäalueita.
Voi toki olla SFC:n jäsen, vaikka ei noita kuuluisia alueita voisi/haluaisi käyttää.

Hauho:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 26.11.2022     kello on 19:16 ---Kysehän on myös siitä, haluaako matkailla vai bongailla leirintäalueita.
Voi toki olla SFC:n jäsen, vaikka ei noita kuuluisia alueita voisi/haluaisi käyttää.

--- Lainaus päättyy ---
Tiedoksi että SFC:n jäsenenä voi myös matkailla ja yöpyä siellä missä ilman jäsenyyttäkin. 
Jäsenyys ei siis sido oleskelemaan/yöpymään Jäsenetualueilla, eikä olemassa olevia pieniä jäsenetuja käyttämään ja jäsenetuun kuuluvan Caravan -lehdenkin voi ostaa irtonumeroina.
Liitto on alueyhdistysten liitto eikä paljoakaan tee jäsenistön hyväksi asioita, mainittujen pienten alennusten ja lehden lisäksi. 
Se ei toimi muuten kuin koordinoi ja jakaa jäsenmaksut yhdistyksille sekä poistaa kirjoituksia epäasillisuuden ja mielipiteiden vuoksi liiton valvomissa some-sivuilla.
Itse ole kauan sitten liittynyt ja maksanut mokoman muutaman kympin vuotisen jäsenmaksun ja olen sitä mieltä ettei parempaakaan liittoa ole käytettävissä.  Olen sitä mieltä että aateluus asiaan velvoittaa olla jäsen, jospa liitto joskus ryhtyisi toimimaan myös jäsenten eduksi.

k69:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 26.11.2022     kello on 09:54 ---Mitä eroa niissä keskenään?
Toisessa hlöauton kuva, toisessa kuorkin..

--- Lainaus päättyy ---
Ei mitään, pakkaukset eri sivuilta kuvattuna.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View