Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
Hauho:
Jollain menee arinoita jollain ei. Verratkaapa joskus eri arinoita. On jykeviä ja on tarjouskiukaiden 135x290. Painossa merkittävä ero. Toinen painaa alle 2 kg toinen melkein tuplat. Joku polttaa "kaasu auki", toinen ottaa energian. Toisessa enemmän poltettavaa.
Hesus:
ex-vaunuveturiin led-sumarit. ilman e-hyväksyntää :o ^-^ lailliset ;)
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 26.10.2022 kello on 20:39 ---ex-vaunuveturiin led-sumarit. ilman e-hyväksyntää :o ^-^ lailliset ;)
--- Lainaus päättyy ---
Mitkä/minkä näköset?
Mulla F250:ssä puskuriin upotetut oem halosumarit, joita en kyllä käytä juuri koskaan :P Ainoastaan, jos haluan takasumarin (E lisäys 2014 maahan tuonnissa kuten heihjastimetkin) päälle - kytketty orjana rinnalle.
Ledipolttimot tietty vois vaihtaa, niin pääsis tulenväristä - valokuviosta ei tietoa ennakkoon. Tosin ei nuo haloilla kummoiset ole - aika epämääräiset :D
E: ainakaan mulla en usko ainoastaan SAE/DOT hyväksytyn lisävalon ehkä kelpaavan, kun TÜV sertillä FMVSS hyväksyttyjen on katsottu vastaavan Eu hyväksynnän tiettyjä/vaadittuja osia, mm valaisimet. Lisävalot jälkikäteen voi olla "väännön paikka".
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 26.10.2022 kello on 20:48 ---Mitkä/minkä näköset?
Mulla F250:ssä puskuriin upotetut oem halosumarit, joita en kyllä käytä juuri koskaan :P Ainoastaan, jos haluan takasumarin (E lisäys 2014 maahan tuonnissa kuten heihjastimetkin) päälle - kytketty orjana rinnalle.
Ledipolttimot tietty vois vaihtaa, niin pääsis tulenväristä - valokuviosta ei tietoa ennakkoon. Tosin ei nuo haloilla kummoiset ole - aika epämääräiset :D
--- Lainaus päättyy ---
jotkut ebaysta missä on kyseiseen autoon sopiva kiinnike. Auto on jo talvisuojassa niin joskus keväällä sitten asennus... Eikä ole valot toki vielä tulleetkaan.
Mulla on niissä reijissä nyt led-päiväajovalot, näissä uusissa sumareissa on myös drl-toiminto.
Stara:
Tilattu ilppi saapui, asennus samantien. Toimii. Kyllä nyt kelpaa.
Koko homman hoiti tyylikkäästi OHM-Projektit Oy!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta