Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (950/1445) > >>

Hauho:
Jollain menee arinoita jollain ei.  Verratkaapa joskus eri arinoita.  On jykeviä ja on tarjouskiukaiden 135x290.   Painossa merkittävä ero.  Toinen painaa alle 2 kg toinen melkein tuplat.  Joku polttaa "kaasu auki", toinen ottaa energian. Toisessa enemmän poltettavaa.

Hesus:
ex-vaunuveturiin led-sumarit. ilman e-hyväksyntää  :o ^-^ lailliset  ;)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 26.10.2022     kello on 20:39 ---ex-vaunuveturiin led-sumarit. ilman e-hyväksyntää  :o ^-^ lailliset  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Mitkä/minkä näköset?

Mulla F250:ssä puskuriin upotetut oem halosumarit, joita en kyllä käytä juuri koskaan  :P Ainoastaan, jos haluan takasumarin (E lisäys 2014 maahan tuonnissa kuten heihjastimetkin) päälle - kytketty orjana rinnalle.
Ledipolttimot tietty vois vaihtaa, niin pääsis tulenväristä - valokuviosta ei tietoa ennakkoon. Tosin ei nuo haloilla kummoiset ole - aika epämääräiset  :D

E: ainakaan mulla en usko ainoastaan SAE/DOT hyväksytyn lisävalon ehkä kelpaavan, kun TÜV sertillä FMVSS hyväksyttyjen on katsottu vastaavan Eu hyväksynnän tiettyjä/vaadittuja osia, mm valaisimet. Lisävalot jälkikäteen voi olla "väännön paikka".

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 26.10.2022     kello on 20:48 ---Mitkä/minkä näköset?

Mulla F250:ssä puskuriin upotetut oem halosumarit, joita en kyllä käytä juuri koskaan  :P Ainoastaan, jos haluan takasumarin (E lisäys 2014 maahan tuonnissa kuten heihjastimetkin) päälle - kytketty orjana rinnalle.
Ledipolttimot tietty vois vaihtaa, niin pääsis tulenväristä - valokuviosta ei tietoa ennakkoon. Tosin ei nuo haloilla kummoiset ole - aika epämääräiset  :D

--- Lainaus päättyy ---

jotkut ebaysta missä on kyseiseen autoon sopiva kiinnike.  Auto on jo talvisuojassa niin joskus keväällä sitten asennus... Eikä ole valot toki vielä tulleetkaan.

Mulla on niissä reijissä nyt led-päiväajovalot, näissä uusissa sumareissa on myös drl-toiminto.

Stara:

Tilattu ilppi saapui, asennus samantien. Toimii. Kyllä nyt kelpaa.

Koko homman hoiti tyylikkäästi OHM-Projektit Oy!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View