Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (937/1445) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 21.10.2022     kello on 11:48 ---Ei ollut pidempiä valmiita letkuja pikaliittimellä ja laskin että tuokin riittää omaan käyttöön.

--- Lainaus päättyy ---

Kai sieltä olis pelkän liittimen saanut?

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 21.10.2022     kello on 14:51 ---Kai sieltä olis pelkän liittimen saanut?

--- Lainaus päättyy ---
Kai sen olisi saanut mutta älä suutu kun halusin ostaa valmiin letkun joka riittää minulle!

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 21.10.2022     kello on 15:28 ---Kai sen olisi saanut mutta älä suutu kun halusin ostaa valmiin letkun joka riittää minulle!

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se pistää hermostumaan, jos 1,5 m letkun sijaan olisi voinut teettää, vaikka 10 m letkun... ;D

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 21.10.2022     kello on 15:41 ---Kyllä se pistää hermostumaan, jos 1,5 m letkun sijaan olisi voinut teettää, vaikka 10 m letkun... ;D

--- Lainaus päättyy ---
Joka tarvii 10m letkun niin varmaan teettää semmoisen.
Sen että ostin 1,5m letkun joka riittää minulle, ei pitäisi aiheuttaa mitään kommentointia.
Ehkä viisainta ettei kirjoittelisi mitään hankinnoista yms niin ei tarvisi alkaa niitä selittelemään?.

Aakku:
Ostin Ikeasta teräskattilan...

Siihen mahtuu hyvin aikaisemmin ostamanai litran kahvipannu sisälle. Molemmat rosteria. Kattila kylläkin maksoi peräti 6,99 €.
Pienessä retkiautossa kun pitää kaikki olla kompaktia.

Heräteostoksena vielä pieni lusikkalaatikko 1,5 €

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View