Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
Turhan Höpöttäjä:
Torilta. Kassillisen omenoita ja toisen kassillisen päärynöitä. "Kotimaisia" oli ja suun myötäisiä. ;D
Masa matkailija:
Meillä emäntä teki päärynä kaurapaistoksen, fryerissa tietenkin, olipa herkullista kerman myötä. Nam.
Saksanseisoja MB319 -13 ent lanssi. Polar 5.6 ct -98 kaasuton.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 18.10.2022 kello on 14:19 ---Kannattaa huomioida että puhallusvilla painuu n.20% , laita vaan reilusti kun kerran laitat.
--- Lainaus päättyy ---
Joo,otetaankin tuo huomioon Thumb
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 18.10.2022 kello on 14:19 ---Kannattaa huomioida että puhallusvilla painuu n.20% ,
--- Lainaus päättyy ---
Väittäisin, että enemmänkin.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 18.10.2022 kello on 14:19 ---Kannattaa huomioida että puhallusvilla painuu n.20% , laita vaan reilusti kun kerran laitat.
--- Lainaus päättyy ---
Ei oo kyllä meillä painunut 23 vuodessa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta