Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (934/1445) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Torilta. Kassillisen omenoita ja toisen kassillisen päärynöitä. "Kotimaisia" oli ja suun myötäisiä.  ;D

Masa matkailija:
Meillä emäntä teki päärynä kaurapaistoksen, fryerissa tietenkin, olipa herkullista kerman myötä. Nam.


Saksanseisoja MB319 -13 ent lanssi. Polar 5.6 ct -98 kaasuton.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 18.10.2022     kello on 14:19 ---Kannattaa huomioida että puhallusvilla painuu n.20% , laita vaan reilusti kun kerran laitat.

--- Lainaus päättyy ---
Joo,otetaankin tuo huomioon Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 18.10.2022     kello on 14:19 ---Kannattaa huomioida että puhallusvilla painuu n.20% ,

--- Lainaus päättyy ---

Väittäisin, että enemmänkin.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti - 18.10.2022     kello on 14:19 ---Kannattaa huomioida että puhallusvilla painuu n.20% , laita vaan reilusti kun kerran laitat.

--- Lainaus päättyy ---

Ei oo kyllä meillä painunut 23 vuodessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View