Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (933/1445) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 18.10.2022     kello on 13:13 ---50 säkkiä puhallusvillaa

--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Paljonko on säkissä puhallettua tavaraa? 
Paljonko on ennestään ja paljonko tulee lisää vahvuutta?

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 18.10.2022     kello on 13:26 --- Thumb
Paljonko on säkissä puhallettua tavaraa? 
Paljonko on ennestään ja paljonko tulee lisää vahvuutta?

--- Lainaus päättyy ---
Jostain luin että 2-3 säkkiä on 1 kuution verran puhallusvillaaa
300mm on mineraalivillaa nykyisin, 10 cm aattelin lisätä puhallusvillaa

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 18.10.2022     kello on 13:44 ---Jostain luin että 2-3 säkkiä on 1 kuution verran puhallusvillaaa

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä lisä.
Minä tilasin aikanaan 10 kuutioo lisää heti talotoimituksen asennukseen, mutta oli kuulemma hankalaa annostella, niin meni 14kuutioo talotoimitukseen kuuluvan päälle - hinta tietysti minulta vaan se sovittu 10 ;D

Vähintään 40cm on villaa välikatolla - putkilinjojen osalla enempi ja lisäksi lankkulattia vajaa puolet alasta ;)

Ducaatti:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 18.10.2022     kello on 13:44 ---Jostain luin että 2-3 säkkiä on 1 kuution verran puhallusvillaaa

--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa huomioida että puhallusvilla painuu n.20% , laita vaan reilusti kun kerran laitat.

Hauho:
Panasonic Lumix kamera.
Tavaratalo lopettaa kameramyynnin, ja siellä oli mallina ollut siisti paras 80- sarjan Lumix kiinteällä objektiivilla 20-1200 mm 2.8-5.4.  Ko kameraa ei tuoda kai Suomeen, en ainakaan löytänyt vaikka ohjekirjan löysinkin.
Olen nyt viikon tutkinut ja olen erittäin tyytyväinen.
Tein kamerasta tarjouksen ja kun tutkin hintoja netistä sain alle puolella netin halvimmasta hinnasta.  Joskus onnistuu!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View