Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
mattikoo:
edit: typo.
Tässä on hyvä paikka miettiä tukeeko Suomalaista kauppaa, tuotantoa ja laatua.
Suomi Tyres renkaat valmistettu Lieksassa. Laitoin just tytön fillariin, vaikuttaa asiallisilta.
https://www.motonet.fi/fi/haku?q=suomi+tyres&orderval=Price&orderattr=asc
Ducaatti:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 17.10.2022 kello on 09:01 ---Nuot oli piikittömiä lumiketjuja - ei mainittavaa hyötyä jäällä, kun ei pure.
Jääketjuissa nuot nokat on pyöräytetty 450 astetta ja nokat puree jäähän
--- Lainaus päättyy ---
Katoppa vaan niin olikin, "Narsku" oli lumiketju ja "Rousku" jääketju. Rouskuilla kieputeltiin jäällä.
Ducaatti:
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 17.10.2022 kello on 08:34 ---eli nastarenkaat saa 25€/kpl? mistä?
ei ainakaan kunnollisia maastopyörän renkaita, just ostin emännälle, reilu 100€/kpl.
--- Lainaus päättyy ---
Kirjoitin n.(NOIN) puolet halvemmalla ja Karabilisti näköjään jo linkkiä laittoikin. Kaupasta niitä saa.
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 17.10.2022 kello on 10:31 ---25,97 alkaen
https://www.bergfreunde.fi/schwalbe-winter-k-guard-28-42-622-twinskin-wired-polkupyoeraenrengas
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/schwalbe-winter-28-35-622-kevlarguard-1-nastarengas
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/359947/Schwalbe-Winter-nastarengas-42-622-28-x-1-60
--- Lainaus päättyy ---
Citypyörän kumeja. Kunnon enska-renkaat on lähemmäks satasta ja sen yli.
Reunoissa kun ei ole nastoja, välillä tulee orpo olo, kun pito menetetään. 🙂
Hesus:
aika vähän on nastoja noissa halpiksissa mutta kai niillä pyörätiellä pärjää jos ei kovin kanttaile tai tee lukkojarrutusta.
Omissa taitaa olla lähemmäs 400nastaa/rengas.
Tulee asiasta mieleen kun joskus 90luvun lopulla ei oikeen ollu maastopyöriin saatavilla kunnon nastakumeja, niin moni teki ns. ruuvirenkaat. Eli läpiporattiin ruuvit nappuloihin. Tein kanssa, kokeilin kerran ja heitin roskiin.... ei rullannut enää edes alamäkeen :laugh: Pitoa kyllä olisi ollut mutta tolkuttoman raskaat polkea.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta