Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (928/1445) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 16.10.2022     kello on 19:34 ---Olihan niitä ennen semmosia "ketjuja"jotka laitettiin renkaan päälle ;D.Se oli sitä -60 luvun tekniikkaa.Pyörän renkaisiin siis.

--- Lainaus päättyy ---
On niitä vieläkin myynnissä...

Mullakin sellaiset ketjut on tallella.

Tuollakin on ollut myynnissä, mutta ovat jo menneet kaupaksi.
https://www.juvekim.fi/product.php?id=497740

Erkki:
^ Samanlaiset pyöränkumin päälle laitettavat ketjut olleet minunkin munamankelissa pojannassikkana. Sivuluisussa jarruttaessa ponnahti ketjut lepikkoon.

Ducaatti:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 16.10.2022     kello on 19:24 ---https://tekniikanmaailma.fi/tm-pikakoe-retyre-28-size-m-nain-toimii-polkupyoran-renkaan-paalle-vetoketjulla-kiinnitettava-nastapinta/

--- Lainaus päättyy ---
Ei vakuuta ja on kallis, 99,90 pari kun tavalliset nastakumit saa n. puolet halvemmalla.
Ja tuskin asennusajassakaan kovin paljon eroa tai jos on niin nastarenkaan eduksi.

Ducaatti:

--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 16.10.2022     kello on 20:23 ---^ Samanlaiset pyöränkumin päälle laitettavat ketjut olleet minunkin munamankelissa pojannassikkana. Sivuluisussa jarruttaessa ponnahti ketjut lepikkoon.

--- Lainaus päättyy ---
Me laitettiin  eturenkaaseen ja sitten juuri jäätyneen lammen peilijäälle kieputtelemaan ympyröitä. Thumb

Karabiilisti:
Pyörissä käytettiin myäs ihan tavallista pyörän/mopon ketjua laitettuna renkaan päälle. Yllättävän hyvin pysyi ainakin vähän leveämmässä renkassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View