Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 16.10.2022 kello on 19:34 ---Olihan niitä ennen semmosia "ketjuja"jotka laitettiin renkaan päälle ;D.Se oli sitä -60 luvun tekniikkaa.Pyörän renkaisiin siis.
--- Lainaus päättyy ---
On niitä vieläkin myynnissä...
Mullakin sellaiset ketjut on tallella.
Tuollakin on ollut myynnissä, mutta ovat jo menneet kaupaksi.
https://www.juvekim.fi/product.php?id=497740
Erkki:
^ Samanlaiset pyöränkumin päälle laitettavat ketjut olleet minunkin munamankelissa pojannassikkana. Sivuluisussa jarruttaessa ponnahti ketjut lepikkoon.
Ducaatti:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 16.10.2022 kello on 19:24 ---https://tekniikanmaailma.fi/tm-pikakoe-retyre-28-size-m-nain-toimii-polkupyoran-renkaan-paalle-vetoketjulla-kiinnitettava-nastapinta/
--- Lainaus päättyy ---
Ei vakuuta ja on kallis, 99,90 pari kun tavalliset nastakumit saa n. puolet halvemmalla.
Ja tuskin asennusajassakaan kovin paljon eroa tai jos on niin nastarenkaan eduksi.
Ducaatti:
--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 16.10.2022 kello on 20:23 ---^ Samanlaiset pyöränkumin päälle laitettavat ketjut olleet minunkin munamankelissa pojannassikkana. Sivuluisussa jarruttaessa ponnahti ketjut lepikkoon.
--- Lainaus päättyy ---
Me laitettiin eturenkaaseen ja sitten juuri jäätyneen lammen peilijäälle kieputtelemaan ympyröitä. Thumb
Karabiilisti:
Pyörissä käytettiin myäs ihan tavallista pyörän/mopon ketjua laitettuna renkaan päälle. Yllättävän hyvin pysyi ainakin vähän leveämmässä renkassa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta