Vain "halvan kopion": https://www.biltema.fi/autoilu---mp/autotarvikkeet/talvitarvikkeet/sisatilanlammittimet/sisatilanlammitin-1400-w-2000035069
Ai jai, kyllä asiantuntijat nyt tuhahtelee!
Vain "halvan kopion": https://www.biltema.fi/autoilu---mp/autotarvikkeet/talvitarvikkeet/sisatilanlammittimet/sisatilanlammitin-1400-w-2000035069 Ai jai, kyllä asiantuntijat nyt tuhahtelee!
Ai jai, kyllä asiantuntijat nyt tuhahtelee! Ei häiritse. Entäs tämä asiantuntija? Oli varmaan ennen... Viime talvena yksi Defa hajosi ja toinenkin piti avata ja herkistellä laakeria. Ei ollut pölyä eikä sepeliä. Tainut Norjalainen laatu ottaa takapakkia. 😢 Mulla Defa hälytin ja toiminut 10 vuotta ja ties kuinka kauan edellisellä omistajalla.
Mutta noi lämppärit pettymys viime talvelta. Toimi nekin useamman vuoden ensin. 2,5v väistelly pikkupöpöä ja nyt väistettiin samaan suuntaan. Ei kyllä maksanut mitään.
^Kotitesti näytti positiivistä. 2 mojito-breezeriä ja iso pullo Coca-Colaa 4 eurolla.
Uusi lehti-imuri/puhallin Motonetistä.
pari ilppiä asennettuina
Mökkisuihkuun ostin bidee suihkupään...
Olen ymmärtänyt jutuista, että mökkisuihku kestäisi kohtuullisesti vastapainetta, eikä särkisi moottoria. Pihasaunassa on kesäisin painevesi ja 30 litran boileri lämmittämässä vettä. Ajattelin säästää sähköä ja käyttää piippuvesisäiliön vettä jatkossa. Sieltä saa 22 litraa kuumaa, joka riittänee kahdelle. Jos toimii, niin sitten käytän ympäri vuoden. Nykyisin talvikauden sauna on ollut poissa käytöstä. Mökkisuihku? Onkos se sellainen ups ladattava vai mikä? Onkyllä ihan kätevä vesijohdottomissa paikoissa!
Mökkisuihku? Onkos se sellainen ups ladattava vai mikä? Onkyllä ihan kätevä vesijohdottomissa paikoissa!Juu, sellainen kannettava USB ladattava murikka.... Talvella kulkee kassissa saunareissulta lämpimään. Mökkisuihkuun ostin bidee suihkupään... Mulla on saunan ledipowereissa varaa, niin suihkuna karavaanarin halpa uppopumppu, 10 l/min ja ihan perus suihkupää. Jeremiaksen korkea piippusäiliö lämmittää veden kiehuvaksi parilla pesällisellä ja siitä sekoittaa 40 litraa sopivaa pesuvettä ennen saunaan menoa. Se riittää aina kahdelle. Ja jos on seuraavia pariskuntia tulossa, parin tunnin saunomisella on taas boileri kuumaa täynnä. Pumpun kytkimenä karavaanarin suihkuhana. Ei tarvii latailla ja toimii joka päivä kesät-talvet. |