Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (919/1445) > >>

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo -  8.10.2022     kello on 22:13 --- kuka nyt kärkäiseltä jotain ostaa? tai ei ainakaan julkisesti tunnusta :D. tuli tiistaina haettua infrapunalämmitin lahdesta ja parkkipaikka aivan täynä.

--- Lainaus päättyy ---

työntekijäjäthän tekivät juhalle avoimen pyynnön, ettei enää kirjoittelis someen. Alkaa ehkä ihmisiltä muisti pettämään kun ei ole tämän vuoksi uusia kohuja hetkeen ollut? Mieshän ei varmasti ole muuttunut.

ja kai kaikille ajatusmaailmoille kannattajiakin löytyy.

miksu88:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" -  8.10.2022     kello on 22:49 ---Kirjota googleen; omenan suoramyynti. Näytäisi löytyvän stadin länsipuolelta puolenkymmentä tilaa.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla ei ole autoa joten en pysty kaukaa hakemaan. Lähistöllä on vain mansikkapaikkoja kun lähtee katsomaan joltain omenamyyntikartalta mikä löytyy nettihaulla. Kaikki lähistön REKO-piirit myös katsottu läpi.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus -  9.10.2022     kello on 08:40 ---työntekijäjäthän tekivät juhalle avoimen pyynnön, ettei enää kirjoittelis someen. Alkaa ehkä ihmisiltä muisti pettämään kun ei ole tämän vuoksi uusia kohuja hetkeen ollut? Mieshän ei varmasti ole muuttunut.

ja kai kaikille ajatusmaailmoille kannattajiakin löytyy.

--- Lainaus päättyy ---
yllättävän kansainvälistä oli asiakaskunta, luulisi että siellä käy vain sikaniskat.

miksu88:

--- Lainaus käyttäjältä: miksu88 -  9.10.2022     kello on 09:24 ---Mulla ei ole autoa joten en pysty kaukaa hakemaan. Lähistöllä on vain mansikkapaikkoja kun lähtee katsomaan joltain omenamyyntikartalta mikä löytyy nettihaulla. Kaikki lähistön REKO-piirit myös katsottu läpi.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole vielä autoa. (ei näköjään pysty editoimaan viestejä)

Ossi66:
130m tiivistettä
30m speciaalia ovitiivistettä Pihlalta ja 100m 8mm uratiivistettä K-raudasta aluksi.

Kun nuot saa askarreltua, pitää tilauttaa tuota 8mm putkea toinen 100m lisää - ikkunoihin kuluu reilu 150m.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View