Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (918/1445) > >>

hartsakoski:
Sain ehkä pari vuotta sitten joululahjaksi,olen ollut tyytyväinen  Thumb

miksu88:

--- Lainaus käyttäjältä: Laaga -  7.10.2022     kello on 19:49 ---Tiedoksi sinulle Masi asuu Belgiassa joten siellä varmaankin myös tuo myyjä.

--- Lainaus päättyy ---

Ok :)

miksu88:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" -  7.10.2022     kello on 20:07 ---Belgiasta belgialaiseen osoitteeseen.

--- Lainaus päättyy ---

Joo ilmankos.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski -  8.10.2022     kello on 09:45 ---Lehtiharava ja pari tonkkaa Belco öljyä sikapäiviltä.

--- Lainaus päättyy ---
kuka nyt kärkäiseltä jotain ostaa? tai ei ainakaan julkisesti tunnusta :D. tuli tiistaina haettua infrapunalämmitin lahdesta ja parkkipaikka aivan täynä.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: miksu88 -  8.10.2022     kello on 17:58 ---Joo ilmankos.

--- Lainaus päättyy ---
Kirjota googleen; omenan suoramyynti. Näytäisi löytyvän stadin länsipuolelta puolenkymmentä tilaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View