Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
hartsakoski:
Sain ehkä pari vuotta sitten joululahjaksi,olen ollut tyytyväinen Thumb
miksu88:
--- Lainaus käyttäjältä: Laaga - 7.10.2022 kello on 19:49 ---Tiedoksi sinulle Masi asuu Belgiassa joten siellä varmaankin myös tuo myyjä.
--- Lainaus päättyy ---
Ok :)
miksu88:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 7.10.2022 kello on 20:07 ---Belgiasta belgialaiseen osoitteeseen.
--- Lainaus päättyy ---
Joo ilmankos.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 8.10.2022 kello on 09:45 ---Lehtiharava ja pari tonkkaa Belco öljyä sikapäiviltä.
--- Lainaus päättyy ---
kuka nyt kärkäiseltä jotain ostaa? tai ei ainakaan julkisesti tunnusta :D. tuli tiistaina haettua infrapunalämmitin lahdesta ja parkkipaikka aivan täynä.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: miksu88 - 8.10.2022 kello on 17:58 ---Joo ilmankos.
--- Lainaus päättyy ---
Kirjota googleen; omenan suoramyynti. Näytäisi löytyvän stadin länsipuolelta puolenkymmentä tilaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta