Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (74/1419) > >>

Karabiilisti:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.09.2018     kello on 11:33 ---Estan hankinta on helppoa kuin heinänteko. Tyhmästi toimii maksaja.

Itse olen hankkinut lähes kaikki työmatkalentolippun i ja majoitukseni itse ja säästänyt joka reissulla satasia työnantajan rahoja. Ja samalla jäänyt viikonlopuksi kohteeseen, toki itse majoituksen maksaen.

--- Lainaus päättyy ---

Totta on että firma voi säästää viikonloppu hotellin hinnan jopa tuplana jos matka kestää yli viikonlopun. Lentolippujen hinnat kun on ihmeellisiä.
Hinta saattaa olla tupla tai jopa tripla jos tekee ma-ke reissun versus pe-ke reissu.
Mutta aina ei voi ostaa järkevästi jos firman ohjeissa sanotaan että on käytettävä ketjua x tai toimistoa y.  ::)

foothillster:

Kelpaa puskaparkkeilla hieman huonommassakin maastossa...

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: foothillster - 21.09.2018     kello on 23:45 ---
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Kelpaa puskaparkkeilla hieman huonommassakin maastossa...

--- Lainaus päättyy ---

Santalahti, Kotka?

mobileman:
Tilattu matkakulkineeseen lopussakin jääkaapin talvisuojat. Loppuu se jesarin kans kikkailu.

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 21.09.2018     kello on 11:22 ---
Käsisuojat? Aina oppii jotain uutta. No ehkä enska ja crossi piireissä arkisanastoa. Mönkijään voisin tollaset laittaa. Pojan enskamopoon olisin laittanut, mutta kielsi. :D Ne ajat on nyt mennyttä, ajaa autolla jo toista vuotta.

--- Lainaus päättyy ---
Käsisuojat just.Vaihdoin pyörään vähän korkeamman tangon ja nyt ei ole kahvan lämppärit toiminnassa.
Rysterit kuitenkin suojaa aika paljon ajoviimalta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View