Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (63/1419) > >>

Karabiilisti:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 13.09.2018     kello on 08:23 ---Buahahahahaaaaaaa , salli mun nauraa. Pari kertaa nappia painaa niin se on siinä. Lisäksi jos on kunnon antenni niin ihan sama mihin se antenni on suunnattu.
Monilla kiinteänä katolla.

--- Lainaus päättyy ---

Jos antenni on väärään suuntaan niin saat painella sen napin vaikka läpi pöydästä ja kuvaa ei tule automaatilla.
Mutta kun laittaa mokkulan päälle homma pelittää ja sitten kanavaksi vaikka youjizz  ....älkää nyt hitossa kokeilko sitä...se ei oo setiä varten!  :laugh:

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 14.09.2018     kello on 07:45 ---Jos antenni on väärään suuntaan niin saat painella sen napin vaikka läpi pöydästä ja kuvaa ei tule automaatilla.

--- Lainaus päättyy ---

Tervetuloa nyky-aikaan, koko nykyisen matkavehkeen olemassa olon ajan , 8 vuotta, on anteeni nököttänyt katolla samalla kohtaa kääntymättä minnekkään suuntaa ja televisiota on katsottu silloin kun on siltä tuntunut muutamalla painasulla kaukosäätimestä
ja kas kummaa kuva on ilmestynyt. ;)

Ostat semmoisen nyky-aikaisen anteeni, niin voit seurata myös pikkukakkosta, tuntuu olevan sopivampi kanava sinulle.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 14.09.2018     kello on 07:45 ---Jos antenni on väärään suuntaan niin saat painella sen napin vaikka läpi pöydästä ja kuvaa ei tule automaatilla.
Mutta kun laittaa mokkulan päälle homma pelittää ja sitten kanavaksi vaikka youjizz  ....älkää nyt hitossa kokeilko sitä...se ei oo setiä varten!  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Kun on ympärivastaanottava antenni niin ei tarvitse pyöritellä.
ps Silloin kun katson telkkaria katson sitä mitä itse haluan.
Ei sinun tai jonkin nettijutun minulle valitsemia ohjelmia.
Kai sä oot SETÄ kun jo yli 40v harrastanut karavaanariutta , vai lasketko omiksi reissuiksi nuo vaipoissa tehdyt, niin kuin jotkut.

Karabiilisti:
Ei telkusta voi katsoa mitä itse haluat vaan sitä mitä joku nörtti on antanut sulle sille hetkelle mahdolliseksi valita katsoa  :laugh:
Netissä on vapaus valita....  Thumb

Karavaanaius kokemusta ei vuodet ratkaise... joku ken painaa autolla ympäri maailmaa on taatusti kokeneempi kuin ne ketkä istuu vuodesta toiseen samalla kausipaikalla.
tai riippuu tietty mitä kokemuksen katsoo olevan.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 14.09.2018     kello on 09:36 ---Ei telkusta voi katsoa mitä itse haluat vaan sitä mitä joku nörtti on antanut sulle sille hetkelle mahdolliseksi valita katsoa  :laugh:
Netissä on vapaus valita....  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Kukaan nörtti ei tietenkään valinnut mitä netissä näytetään. :-\
Jos aikoo katsoa netistä tositeeveetä, hömppäsarjaa tai romanttista komediaa, on siitä erikseen maksettava.
Itselle riittää netin ilmaistarjonta. Telsun poistin autosta turhana painolastina.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View