Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (61/1419) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 13.09.2018     kello on 10:31 ---Mikä se semmoinen ihmeantenni on?

--- Lainaus päättyy ---
Huonosti olet palstaa lukenut  ;D
11 vuotta on mulla tuon asennuksesta - pitääkö siitä joka vuosi kirjoittaa  :P

palokurki:
Kuva voisi olla minun kulkineen katosta pari vuotta sitten. TV näkyi ajoittain. Ei mielestäni vastaa ominaisuuksiltaan ihmeantennia, jota ei tarvitse nostaa tai kääntää.
Caravan alueilla käydessäni kyseinen lautanen on monen kausipaikkalaisen vaunun katolla säädettävässä tangossa ja jostakin syystä ne ovat kaikki "suunnattu" samaan suuntaan.
Kannattaa lukea tätä foorumia, en haluaisi tätä olla aina sanomassa. :D Sorry, oli pakko.

88k5:
^
Ehkä liian lähellä maatasoa tuottaa tuollaisia ilmiöitä - jos katsoo ufo speksejä, niin säteilyn vaakakuvio on pallo, voi eron (pyörittelyn tarve) laittaa vaikka sen metallisen mastoputken piikkiin..

Ei sovi ehkä kaikkiin asennusvariaatioihi n, mutta muovimaailmassa on mulla ollut toimiva, että on saanut unohtaa koko antennin. Jos jollakulla on ongelmia, ei se tarkoita että mullakin olisi  ;)

Lerssinen:
Sanoiko joku metallinen mastoputki  :D Riittäisiko 8m ?

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 13.09.2018     kello on 10:36 ---Huonosti olet palstaa lukenut  ;D
11 vuotta on mulla tuon asennuksesta - pitääkö siitä joka vuosi kirjoittaa  :P
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä antenni. Kuitenkin hankalissa kohdissa on sitä pitänyt nostella ja pyöritellä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View