Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (51/1419) > >>

Alan:
Itse en tykkää avaamisen helppoudesta sisäpuolella takaoven kohdalla. Lasin kun lyö rikki niin on astetta helpompi päästä sisään, kun ei tarvitse väännellä sitä avauslirputinta, mikä lie nimeltään, mikä siinä nykyään on. Vaan kohtapa takaoven edessä on lukittava terassilasitus; ei sekään mitään estä, mutta tekee huomaamattomasta murtautumisesta vaikeaa.

Karabiilisti:
Jos haluu oikeen hitekkiä niin sitten...

www.aliexpress.com ja hakusanaksi rtu5025

Tuolla aukeaa ja sulkeutuu ovet ihan kännykällä kilauttaen. Samaten voi sytytellä/sammutella valoja/moottoreita yms kaikkialla missa gsm toimii.
Myös hälytykset mahdollisia kännyyn sekä tieto kun joku menee ovesta.

Toimii muuten myös 12V eli voi ohjata autonkin toimintoja.

Majuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 30.08.2018     kello on 07:54 ---Jos haluu oikeen hitekkiä niin sitten...

www.aliexpress.com ja hakusanaksi rtu5025

Tuolla aukeaa ja sulkeutuu ovet ihan kännykällä kilauttaen. Samaten voi sytytellä/sammutella valoja/moottoreita yms kaikkialla missa gsm toimii.
Myös hälytykset mahdollisia kännyyn sekä tieto kun joku menee ovesta.

Toimii muuten myös 12V eli voi ohjata autonkin toimintoja.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on tommonen jos joskus kaukosäädin on jäänyt kotiin mutta kännykkä mukana. Yale on halpa kuin pelkkä sähkölukkorunkokin maksaa jotain 400€. Yale ei vaan sovellu ovikoneiston kanssa.

Aakku:
Tällaista lukkoa olen suunnitellut....

Jos vaikka hukkaan avaimet ja kännykän.
http://verkkokauppa.kotihalytin.fi/Lukot,%20Lukkorungot,%20Sormenj%C3%A4lki-%20ja%20koodilukot/sormenjalki-ja-koodilukot/sormenjalkitunnistimella-varustettu-hightech-lukko-eh-lp-808a.html

Arska:
Melkein hankittu, katselin jo netistä. Pitäisi ostaa wifi verkon vahvistin. No en tilannut kun en ymmärtänyt niistä mitään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View