Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (49/1418) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 29.08.2018     kello on 12:32 ---Näitähän on myytävänä sekä rosteri että haponkestävänä.
https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/haku/terassiruuvi%20haponkest%C3%A4v%C3%A4

--- Lainaus päättyy ---

No kas, näkyyhän niitä jo olevan!
Tosin oletukseni pitää edelleen paikkansa: Ei juurikaan 'rautakauppakamaa'
ja harva etsii nruuveja verkkokaupasta, kun pitäisi terassia tehdä.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 29.08.2018     kello on 17:08 ---No kas, näkyyhän niitä jo olevan!
Tosin oletukseni pitää edelleen paikkansa: Ei juurikaan 'rautakauppakamaa'
ja harva etsii nruuveja verkkokaupasta, kun pitäisi terassia tehdä.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä ainakin itse kesällä kuopiossa aivan K-raudan hyllystä otin lootan mukaan.
En edes silloin etsinyt verkkokaupasta, sieltä saa verkkoja, harvemmin ruuveja ;)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 29.08.2018     kello on 17:12 ---Kyllä ainakin itse kesällä kuopiossa aivan K-raudan hyllystä otin lootan mukaan.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä, niitä tosiaan löytyy myös hyllystä mutta vain harvoista kaupoista, eikä niistäkään aina kaikkia kokoja.

Karabiilisti:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 29.08.2018     kello on 16:34 --- Laitan minkä jutun vaan, niin olen rikollinen, ja onneksi teistä edes 99.9% noudattaa lakia.

--- Lainaus päättyy ---

Eikai kukaan moittinu rikolliseksi...tuo oli vaan hyötylinkki siitä missä saapi lennätellä.
Itelle oli yllätys että omalla tontilla ei saa lennättää...vaikka lentokentälle on useita kilsoja.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 29.08.2018     kello on 17:39 ---Eikai kukaan moittinu rikolliseksi...tuo oli vaan hyötylinkki siitä missä saapi lennätellä.
Itelle oli yllätys että omalla tontilla ei saa lennättää...vaikka lentokentälle on useita kilsoja.

--- Lainaus päättyy ---

Yllättävän hyvin noitakin kuulemma valvotaan. Mekin asumme lentokieltoalueella ja tunnin mittaisia hyvin tarkoin säädeltyjä lupia voi hakea tunniksi pariksi kerralla kaupallisiin syyihin vedoten.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View