Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 22.07.2020 kello on 21:13 ---Tollanen pantiin tänään tilaukseen tosin sinisenä. :D
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on jo löysän lötköläski. Mulla vaan lötköläski :P 8) Ei paljoa ryveiköt ahista..
--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 22.07.2020 kello on 20:45 ---Sulla taitaa GM:ää olla, niin pitää todeta, että esim. 383 on aika sopiva moottorin koko :) Ei ole kyllä muutamaan vuoteen enää harrastepeliä ollut..
--- Lainaus päättyy ---
Moparilla oli 383, oliko GM:lläkin?
Mulla ihan arkiajossa hopan 389 :D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 22.07.2020 kello on 21:13 ---Tollanen pantiin tänään tilaukseen tosin sinisenä. :D
--- Lainaus päättyy ---
Ai, se uusi oli jo ostettu!
Turhaan ehdotin, että sähköistä se entinen...
ktako:
Jos kunnollisen haluaa pitää koko pyörä rakentaa sähkölle sopivaksi. Vähän pielavetisiä noista itse kyhätyistä pakkaa tulemaan
Lähetetty minun motorola one vision laitteesta Tapatalkilla
foothillster:
--- Lainaus päättyy ---
Luvattiinko jouluksi?
Kaverilla meni keväällä yli 3kk samanlaisen toimittamiseen.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 22.07.2020 kello on 21:30 ---on juu, ei taida montaa telivetoista asuntoautoa olla, jos ei sitten jotain kuorma-autoista tehtyjä lasketa, ja nekin on yleensä sitten jo 6x6
--- Lainaus päättyy ---
Aivot onnistui jotenkin ohittamaan kardaani-sanan... :laugh:
Tänään saattaisi itsekin käydä kattelemassa jotakin, tuskin ostomielessä, mutta viisastuakseen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta