Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 6.07.2020 kello on 14:08 ---Kumpaas nyt tarkoitit, sitä koukkua vai Volvon persusta?
--- Lainaus päättyy ---
Mulle katsastusmies kehui Volvojen koria että ovat parhaimmasta päästä
kestämään ruostetta vastaan.
Ainakin tuossa mun kaunokissa kun on maali irronnut paistaa sen alta kirkas galvanointi tai joku vastaava Thumb
JJJ:
Minä en taida tuolla mitään muuta kuin muulia vetää tarvittaessa. Kyllähän se tukevan tuntuinen auto on, joten eiköhän hobby hyvin perässä tulisi.
On jäänyt muuttuneen elämäntilanteen vuoksi koko harrastus aika olemattomaksi ja vaunu toiminut lisämajoitustilana.
Ei mulla ole ollut edes koululaista autoa pariin vuoteen .
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 6.07.2020 kello on 13:44 ---ainakin kannattaa katsoa että se koukku tukineen on vielä kiinni jossain...monet tehdastekoiset koukut on hämmästyttävän huonosti ruostetta kestäviä....ja 18v suolasumussa...
--- Lainaus päättyy ---
Et taida tuntea rakennetta. Vetokoukku kiinnitetään omille paikoilleen isoilla pulteilla. Ei peltiruuveilla kuten joihinkin ....
Tuossa V70 asennusohje joka pätee myös S60
https://accessories.volvocars.com/fi-fi/InstallationInstruction/Document/VCC-249760-1/V70(00-08)/2002
ps tuonikäisestä mondeosta on jo hävinnyt puolimetriä takapäästä niin ei voi kiinnittää
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 6.07.2020 kello on 18:01 ---Et taida tuntea rakennetta. Vetokoukku kiinnitetään omille paikoilleen isoilla pulteilla. Ei peltiruuveilla kuten joihinkin ....
Tuossa V70 asennusohje joka pätee myös S60
https://accessories.volvocars.com/fi-fi/InstallationInstruction/Document/VCC-249760-1/V70(00-08)/2002
ps tuonikäisestä mondeosta on jo hävinnyt puolimetriä takapäästä niin ei voi kiinnittää
--- Lainaus päättyy ---
jos on puolimetriä mädäntynyt takapäästä, sitä autoa ei ole enää katsastettu moneen vuoteen. ota hyvä mies järki käteen näissä vertauksissa.
armas ujomieli:
Burrel riistakamera.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta