Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 11.06.2020 kello on 23:14 --- Mulla on vain noita siimoja. Myydään kolmen rullan paketissa.
--- Lainaus päättyy ---
Minä olen jo kauan sitten ostanut pelkkää siimaa ja lataan itse. On ollut riittoisaa ja edullista.
kimi:
Huomenna naapuri lupasi tuoda tuon ja 10 vaihtoterää. Saa nähdä jatkuuko irtosiiman käyttö kokeilun jälkeen
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 11.06.2020 kello on 23:27 ---Minä olen jo kauan sitten ostanut pelkkää siimaa ja lataan itse. On ollut riittoisaa ja edullista.
--- Lainaus päättyy ---
Isomman siimaleikkurin siimat lataan itse metritavarasta....
Vaihtopäät tulisi aika kalliiksikin ajan myötä.
Tuohon Ryobiin saa joko vaihtopään, joka on kallis, tai ainoastaan siimakelat, joita myydään edullisemmin kolmen pakkauksessa. Siiinähän pyörii vain yksi siima ja silläkin alkaa välillä vääntö loppumaan, jos oikein paksua heinikkoa leikkaa. Mietin vain, miten se jaksaisi kahden terän pyörityksellä, yhden siiman sijaan.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 11.06.2020 kello on 23:27 ---Minä olen jo kauan sitten ostanut pelkkää siimaa ja lataan itse. On ollut riittoisaa ja edullista.
--- Lainaus päättyy ---
Minullakin on iso rulla 2.5mm siimaa.
Kun ajaa varovasti, ettei katkaise siimaa juuresta, automaattisyöttö toimii. Eilenkin meni kevään eka ajo toista tankillista ilman että tarvi yhtään kertaa käsin lankaa säätää.
tsahkali:
Raivaussahoihin on sellaista harmaata, pyällettyä muovijöötiä.
Pitäisi varmaan kokeilla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta