Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
Erkki:
Lähde: Iltalehti.
Kansa jonotti sumpussa Lidlin halpislenkkareita ympäri Suomen: ”Turvaväleistä ei tietoakaan”
"Heidin mukaan kenkiä hamstranneet myyvät niitä netissä nyt jo yli sadalla eurolla."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/08359c6a-25b5-4ae2-9e35-d4314eeaf5ff
T. Erkki
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 23.04.2020 kello on 09:37 ---...myyvät niitä netissä nyt jo yli sadalla eurolla."
--- Lainaus päättyy ---
:o
Kyllä ei oo kaikki kotona, jos joku maksaa noista enempi kuin kaupan ulosmyyntihinta. Ämpäreitä, vessapaperia, lenkkareita... Thumbd
Itse ahdistun...kerran olin Tikkurilan honkkarin -70% kalastusvälinealess a, pihat täynnä puoli tuntia ennen avaamista, sisään päästyään porukka ryömi lattioita pitkin hyllyjen välissä. 2 viikon päästä kun poikkesin, samoja välineitä myytiin edelleen samaan hintaan. :o
Ei oo mun juttu.
Karabiilisti:
Skootteriin uudet etu ja takavarit (orkkikset)
joku teini oli koittanut varmaan virittää sitä....jäykempää jousta ja kevyempää rullaa paikoillaan....kulk i 45-50. Ylämäessä 35.
Orkkis osilla kulkee nyt 55-60 ja ylämäessäkin 45, ja kiihtyy paljon paremmin myös :o
Vie pari litraa satasella bensaa ja ääni on kuin kuiskaus...kyllä nelitahtiset on hienoja Thumb
Mutta M kulkimessa pitää kyllä olla paripyörät. Yksiköt on niin tyttömäisiä.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 23.04.2020 kello on 08:38 ---Joko sinä hankit Lidlin lenkkarit?
Lidlin lenkkitossut. Kipaisin heti aamusta klo 8.00 ostamassa kovinkin medioissa mainostetut lenkkarit. Jopa Iltalehdessä oli pitkä uutinen aiheesta.
Niinpä Hyvinkään Lidlin oven takana oli heti aamusta ihmisiä jonottamassa noin 100 henkilöä. Itse kärkipäässä. Kengät loppuivat alta aikayksikön tästä myymälästä.
Onneksi olin varautunut tuohon ryysikseen kasvomaskilla. Oli meinaan tappituntumalla jonottajia tuotekorien ympärillä.
--- Lainaus päättyy ---
Aika outoa...
Täällä maalla ei kukaan ole kiinnostunut Lidlin lenkkareista. Kaupassa oli hiljaista, eikä tossuista ollut juuri ketään kiinnostunut. En kyllä itsekään niitä hamuillut, vaikka edulliset olisivat olleetkin.
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.04.2020 kello on 11:15 ---Aika outoa...
Täällä maalla ei kukaan ole kiinnostunut Lidlin lenkkareista. Kaupassa oli hiljaista, eikä tossuista ollut juuri ketään kiinnostunut. En kyllä itsekään niitä hamuillut, vaikka edulliset olisivat olleetkin.
--- Lainaus päättyy ---
^ Eiköhän luultavasti jotkut lähde noiden perässä ajamaan maakuntia ristiinrastiin... ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta