Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 5.04.2020 kello on 17:15 ---Markiisin veivi ;) ::) Nehän toimii nykyään sähköllä ;) ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Onko sulla kaabessa TO8000 tai TO9200 markiisi, niissä on osassa takaisinkutsu kampanja päällä.
88k5:
Toinen pari niitä luudanpitimiä litukasta (á 5.49€) - josko nyt omasta liiteristä ei luudat menis tulevina päivinä lentokäyttöön vaikkei pohojammaalla ollakkaan..
Beedro:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 6.04.2020 kello on 20:09 ---Onko sulla kaabessa TO8000 tai TO9200 markiisi, niissä on osassa takaisinkutsu kampanja päällä.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on kasitonninen moottorilla. Mitä takaisinkutsu koskee?
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Beedro - 6.04.2020 kello on 23:25 ---Minulla on kasitonninen moottorilla. Mitä takaisinkutsu koskee?
--- Lainaus päättyy ---
Www.thule.com/recall230V saat lisätietoja. Koskee 6/16 - 7/19 valmistettuja tai moottorin osalta korjattuja laitteita. Caravan lehdessä 2/20 sivulla 55 on ilmoitus, myös sähköisessä lehdessä.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Beedro - 6.04.2020 kello on 23:25 ---Minulla on kasitonninen moottorilla. Mitä takaisinkutsu koskee?
--- Lainaus päättyy ---
Tuli ihan postissa kotia sarja kaapelin suojakumeja eli varmaan jotain kaapelointia koskee.
Tosin ei minulla ole moottoria, mutta kun käytin matkamökkiä vuosihuollossa, niin asentaja kertoi tehtaan
lähettäneen kaikille asiakkaille jotka 8000 tai isomalla tyyppinumerolla oleville korjaussarjan
sekä kirjeen jossa kehoitettiin ottamaan yhteyttä Thulen edustajaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta