Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.08.2018 kello on 22:54 ---Siis naispuolinen? :D
--- Lainaus päättyy ---
Eikö kaikki matkailuautot mielletä naispuolisiksi...
Mulla Citroenit on hyvin naispuolisia, mutta Volkkari on hiukan jo maskuliininen luonteeltaan.
Niin ja retkuiluauton tulevaan kotiin rahtina tuli käyntiovi. Nosto-ovi vaihtoehdot ovat nyt tapetilla.
Miten korkeita matkailuautot ovat? Oviaukon korkeus painuu 2,75 m tasolle, kun pitää jättää nosto-ovelle ylätilaa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.08.2018 kello on 08:23 ---Miten korkeita matkailuautot ovat? Oviaukon korkeus painuu 2,75 m tasolle, kun pitää jättää nosto-ovelle ylätilaa.
--- Lainaus päättyy ---
½iHymeri on 2800 ilmastointipöntön kanssa, ilman ehkä 100mm matalampi.
AlKon alustalla olevat on varmaan matalampia mutta niillä ei metsään mennä.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 25.08.2018 kello on 09:31 ---½iHymeri on 2800 ilmastointipöntön kanssa, ilman ehkä 100mm matalampi.
AlKon alustalla olevat on varmaan matalampia mutta niillä ei metsään mennä.
--- Lainaus päättyy ---
Ok...
Mulla tuo retkuiluauto on kojelaudassa olevan tarran mukaan 2600 mm + ehkä 50 mm lisää korkeutta aurinkokennosta ja kaiteessa olevasta UFO antennista.
Vaikea köytää myytävien autojen korkeutta, kun merkitsevä tekijä tuntuu olevan vain pituus.
kimi:
Meillä puoliintegroitu 3,10m
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 25.08.2018 kello on 11:55 ---Meillä puoliintegroitu 3,10m
--- Lainaus päättyy ---
No juu...
Retkeilyautoistakin uudehko Westfalia Nugget jäisi mun tallin ulkopuolelle 2,8 m korkeudellaan. Puhumattakaan sitten jostain Hymerin integroiduista.
Tuoltahan ne saa Trafin tiedoista mitat ilmaiseksi rekkarin perusteella. Vaatii vain hieman vaivaa.
https://asiointi.trafi.fi/fi/web/asiointi/henkiloasiakkaat/tieliikenne/tarkista-ajoneuvon-rekisteritiedot
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta