Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (340/1429) > >>

Majuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  1.02.2020     kello on 14:46 ---Tämä selittääkin hintaeron. Hieno huomio.

--- Lainaus päättyy ---
Kallis 1A. Merkki maksaa myös. Voihan se olla että laadun tarkkailua on tehty kalliimmassa enemmän.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Majuri -  1.02.2020     kello on 15:11 ---Kallis 1A. Merkki maksaa myös. Voihan se olla että laadun tarkkailua on tehty kalliimmassa enemmän.

--- Lainaus päättyy ---
Onhan Ctek tunnettu ja paljon myyty älylaturi...

Itse en kyllä luota siihenkään. Pari Ctekkiä olen pistänyt romuihin, koska latasi älyttömästi akkua kuivaksi.
Vuorokautta kauempaa en yleensä pidä laturia kiinnitettynä valvomatta.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Majuri -  1.02.2020     kello on 12:57 ---www.youtube.com/watch?time_continue=37&v=2bbKxFHV4KE&feature=emb_logo
Uuden veroisen ostin 40€. Onko muilla? Mitä olette mieltä?

--- Lainaus päättyy ---

Muuten asiallisen oloinen mutta itse en ainakaan pidä pestävistä suodattimista. Hankalaa reissussa. Roskiin heitettävä paperisuodatin ois parempi.

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus -  1.02.2020     kello on 16:37 ---Muuten asiallisen oloinen mutta itse en ainakaan pidä pestävistä suodattimista. Hankalaa reissussa. Roskiin heitettävä paperisuodatin ois parempi.

--- Lainaus päättyy ---
ei sitä kesto suodatinta oo pakko käyttää pistää tilalle paperisen ,toimii ihan hyvin oli ammoin moinen keitin jossa oli kestosuodatin , nykyään Perkolaattori saa paremmat kahvit.

T-Cat:
Polariksen mönkijään Arctic Catin laukku etutelineelle kun halvalla sain. Materiaali nylonia ja korkeus 19cm, käytännöllisempi kuin Pållen omat mallit.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View