Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
Karabiilisti:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 12.01.2020 kello on 11:11 ---
--- Off-Topic: ---Kiinasta??
--- Lainaus päättyy ---
Ihan suomalaista valmistusta, maailman parhaat anti-walking pinnit.
ns turvallisuuden kannalta kriittisiin osiin ei laiteta kiinaosia, vaikka niitäkin on toissijaisissa paikoissa....tähtäi men jalat, vyökotelot, lipaskotelot, kädensijat ymsyms on ihan ookoo harrastekäyttöön, työkaluihin sitten tietty made in usa, israel tms
Kun liipasimesta vetäsee täytyy olla varma milloin lähtee ja montako lähtee kerta liipaisulla....
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 12.01.2020 kello on 09:49 ---Veturin päivitys, nelisen kk ns. "laskettuun aikaan" Thumb
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Onnea hankintapäätökselle .
Mun kaaliin ei vaan millään mene yhdistelmä veturi ja 1.5 diesel 😁
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 12.01.2020 kello on 19:32 ---Onnea hankintapäätökselle .
Mun kaaliin ei vaan millään mene yhdistelmä veturi ja 1.5 diesel 😁
--- Lainaus päättyy ---
Aika kaukaa se loikkii, toisaalta aika keponen tuo peffletti
Karabiilisti:
uudet 1.5 turbot on aika pirteitä... rajansa tietty kaikella
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 12.01.2020 kello on 19:32 ---Mun kaaliin ei vaan millään mene yhdistelmä veturi ja 1.5 diesel 😁
--- Lainaus päättyy ---
No eipä tuossa korkealta pudota, nykyinen kun on 1.6 diesel ja molemmille luvataan yhä samaiset 130hv, niin eiköhän tuo pefletti kuitenkin Berlingollakin liikahda 8)
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 12.01.2020 kello on 20:52 ---Aika kaukaa se loikkii, toisaalta aika keponen tuo peffletti
--- Lainaus päättyy ---
No oma/kok.massaa tuolla on 1200/1700kg, joten enää ei vaunussa lastattavuutta ihan hirmuisesti ole (Berlingo nyppii "vain" 1450kg, nykyinen QQ 1800kg), mutta toisaalta enää kahestaan vaunulla liikutaankin, joten eiköhän tuokin ole ihan riittävä - varsinkin kun nyt on veturissa tuota konttia johon voi osan tavaroista mättää, kaiken ei tartte enää olla vaunussa 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta