Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (270/1426) > >>

mobileman:
Ite olin kans ensialkuun että hyis**tana, ei ikinä tuommosta minulle, mutta jotenkin se vaan on silmä ajan kuluessa tottunu noihin ledibareihin. T-catin kans samoilla linjoilla, että kyllä se tuo palikka on paremman näkönen kuin mitä nuo old school-kattilat Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Haoltu - 18.08.2019     kello on 22:55 ---Eikö ole aina asianomaisen asia millaiset asentaa. Pääasia että on tyytyväinen valoihin / asennukseen. :-\ :-\

--- Lainaus päättyy ---

Näinhän se on, onneksi.
IKH:lla oli sopivan kokoisia ja tehoisia, ostin niitä kasan.
Reilu 5000 lumenia tuntuu ihan sopivalta, muut voi ostaa isompia leluja.

Petrooli:
Tuossa IKH:lla oli jännä valostudio, jossa voi vertailla eri valoja. Pitkät valot ei saisi näyttää ihan nokan eteen liian kirkasta valoa, sillä silmä hakeutuu kirkkaimpaan valoon. Sellainen valo olisi hyvä joka ei näytä lähelle mitään mutta ampuu sen valon kauas. Yllättäen IKH:n vaatimattomin valoteho oli ehkä ajamiseen paras.

Turhan Höpöttäjä:
Sehän on hyvä että valon käyttäjä on tyytyväinen. Ja jos vastaantulijakin on, sitten vasta tosihyvä.  ;)

T-Cat:
Minä soitin Lumisen neuvontaan ja kysyin kolmesta eri valosta, neuvojalla oli ollut oman auton keulassa kaikki kysytyt valot ja kertoi valokuvion olleen hänen mielestään paras tuossa Luminalightissa. Valon kantamaan sanoi että varmasti yli 300m, mainosten kuvat vähän hämää kun pisin näyttämä todella pienellä valoteholla. 1 lx valossa pitäisi pystyä lukemaan lehteä, kuulemma.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View