Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
Antza0:
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 5.08.2019 kello on 19:54 ---Uusi tuulilasikamera.
--- Lainaus päättyy ---
Minkä ostit? Mulla vanha simahtamassa ja uusi hakusessa.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 7.08.2019 kello on 09:02 ---Ostaessa 258tkm nelivuotiaana - nyt vasta 523tkm ;)
Jostain syystä vaihtohinta romahti kun eka numero vaihtui kolmoseksi - eipä ole sitten tarvinnu mennä kauppaan renkaita potkimaan ;D
Katotaan nyt paljonko tämä kulkee, vaihtoarvo on noin neljäsosan käyttöarvosta.
--- Lainaus päättyy ---
Ja minä haaveilen jotta jos seuraavan 100000 tai 150000 tällä päästelisi niin hyvä olisi.
Entisillä vuotuisilla kilometreillä siihen pitäs mennä 6-8 vuotta 8)
SilSam:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 7.08.2019 kello on 09:52 ---Ja minä haaveilen jotta jos seuraavan 100000 tai 150000 tällä päästelisi niin hyvä olisi.
Entisillä vuotuisilla kilometreillä siihen pitäs mennä 6-8 vuotta 8)
--- Lainaus päättyy ---
Meinaa mennä Volvo -ketjuksi, mutta osallistun silti.
Olen päästellyt 2004 vuotisella v70 -mallin Volvolla noin 170tkm, ostohetkellä mittarissa 290tkm ja nyt 460tkm. 9400€ annoin rahaa myyjälle ja nyt auton myyntihinta voisi olla 2000€. Pääomakustannus ollut siis noin 0,04€/km. En ikinä enää löydä autoa, jolla pääsisin näin alhaisiin pääomakustannuksiin kilometriä kohden.
No asioita voi laskea miten tykkää, mutta tuossa yksi lähestymistapa.
Turhan Höpöttäjä:
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: SilSam - 7.08.2019 kello on 10:14 ---Meinaa mennä Volvo -ketjuksi, mutta osallistun silti.
Olen päästellyt 2004 vuotisella v70 -mallin Volvolla noin 170tkm, ostohetkellä mittarissa 290tkm ja nyt 460tkm. 9400€ annoin rahaa myyjälle ja nyt auton myyntihinta voisi olla 2000€. Pääomakustannus ollut siis noin 0,04€/km. En ikinä enää löydä autoa, jolla pääsisin näin alhaisiin pääomakustannuksiin kilometriä kohden.
No asioita voi laskea miten tykkää, mutta tuossa yksi lähestymistapa.
--- Lainaus päättyy ---
Se on vähän säkästäkin kiinni....
Itse sain vaihdossa käsirahana 1000Mk:lla Mitsu Lancerin vuosituhannen vaihteessa. Tarkistin vain, että siinä oli vetokoukku. Ajoin sillä 4 vuotta ilman muita kuluja kuin verot, vakuutukset ja perushuollot. Kulut oli myös 0,04€/km. Olisi kauemminkin ehkä mennyt, mutta ajoin sen sitten kierrätyspisteeseen . Avaimet annoin tiskille 57 tuhannen ajamani kilometrin jälkeen. Liki 300 tuhatta oli kertynyt mittariin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta