Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (248/1426) > >>

honkte:

Tuollainen kalastajan majoitusmökki tuli hankittua projektiksi riistankyttäys kopiksi. Eristys, ikkunoita lisää, ampumaluukut.
Tulishan tuosta talvipilkkijän suojakatoskin helposti, jalakset alle ja moottorikelkkaan sopiva aisa.
Oma kärry hieman kapea joten kuljetus laitojen päällä.

seppoko:
Kaksi kpl viiden litran pänikkää juomavesiastioiksi. Entisen astian kanssa täyttävät sopivan tiukasti keittiön alakaapin. Tosin käytön helpottamiseksi pitää kaapin kynnystä hieman käsitellä.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  2.07.2019     kello on 23:28 ---Tilattu Saaraan 2kpl. kesärenkaita merkkiä Linglong.

--- Lainaus päättyy ---

Oltiin muutama viikko reissussa ja jo lähtiessä olin päättänyt vaihtaa/ ostaa uudet eturenkaat asautoon. Jossain vannekaupassa minulle oli tullut pari Goodride rengasta jotka oli minulla edessä, iältään ne oli nyt yli 10v vanhat ja pintaa niukasti. Ennen reissua auto kävi nelipyöräsuuntaukse ssa ja reissun aikana kävin muutamissa liikkeissä kysymässä uusia, mutta sopivan kokoisia ei ollut tai sitten ne oli yli-ikäiset.
Kotimatkalla sitten Ylivieskan Kärkkäisellä oli 2 oikeaa kokoa olevat ja ostin ne, Linglongit.

Ajettavuus muuttui reilusti parempaan ja hiljaisetkin nuo ovat. Katsotaan miltä nuo tuntuu pidemmässä käytössä, en oikein luota kiinanrenkaisiin vaikka ne on pärjänneet hvin eri rengastesteissä.

megaman:
 ^ Likalle ostettiin joitain viikkoja sitten Grande Punto -08 mallia. Renkaat vielä auton orkkikset molemmat sarjat (Michelin & Conti). Pintaa reilusti molemmissa sarjoissa jäljellä. Mutta on kovat rengasäänet, kun kumiseos on kovettunut. Ajettu 65 tkm. Varmasti tuoreet kiinankumit hakkaa 6-0 vanhat kivettyneet merkkirenkaat.

Majuri:
Edellisessä autossa oli Linglongit. Kului mielestäni nopeasti. Muuten en nähnyt niissä mitään vikaa. Nyt on vaunussakin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View