Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 22.03.2019 kello on 15:04 ---Tuollaisen minäkin sain , koko aika patteri loppu ja liuku jumitteli jos halusi kevyesti siirtää. Laitoin kierrätykseen ja löysin vanhan mittani -70 luvulta. Ei lopu enää, eikä jumita.
--- Lainaus päättyy ---
Katselin eilen tuollaista liiterissä. Onneksi en sortunut, varsinkaan kun käyttöäkään ei juurikaan ole.
Hutikuti:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 22.03.2019 kello on 15:18 ---Katselin eilen tuollaista liiterissä. Onneksi en sortunut, varsinkaan kun käyttöäkään ei juurikaan ole.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan tuolla 3 vuoden takuu :D jos nyt tuon hintaista viitsii reklamoida.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 22.03.2019 kello on 15:04 ---Tuollaisen minäkin sain , koko aika patteri loppu ja liuku jumitteli jos halusi kevyesti siirtää. Laitoin kierrätykseen ja löysin vanhan mittani -70 luvulta. Ei lopu enää, eikä jumita.
--- Lainaus päättyy ---
Mun omassa sentään patteri kestää, oon viilaillu sitä niin nyt ei jumita ihan joka kerta. Eikä se mitenkään tarkka ole, suuntaa antava mitta.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 22.03.2019 kello on 15:45 ---Mun omassa sentään patteri kestää, oon viilaillu sitä niin nyt ei jumita ihan joka kerta. Eikä se mitenkään tarkka ole, suuntaa antava mitta.
--- Lainaus päättyy ---
No toi -70 lukuinen on jopa tarkka ,eikä mikään jumitteleva pila. Voihan rullamittaakin käyttää :laugh:
El Maco:
Uusi kattoikkuna autoon.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta