rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Keskuslukitus  (Luettu 2616 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.06.2023 kello on 20:29
Keskuslukitus
« : 13.06.2018 kello on 13:09 »
Onkos kukaan rakennellu keskuslukitusta asunto-osan oveen?
Tarkoitus siis saada se toimimaan samalla kauko-ohjaimella kuin auton ovetkin. Minulla on jälkiasennettu keskuslukitus auton ovissa, ja ylimääräiseksi jäi kahden oven lukittimet. Olen tässä pähkäilly, miten toteuttaisi tuollaisella tuon asunto-osan lukituksen. Kuva "lukitsimesta" alla.



*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:16.04.2024 kello on 22:18
Vs: Keskuslukitus
« Vastaus #1 : 13.06.2018 kello on 13:54 »
Samanlainen moottori odottelee sovitusta Bürstnerin takaoveen. Pitäs oikeastaan ängätä joko kahvan sisälle joku pienempi moottori, tai kehdata turmella eristeitä itse ovesta. Eihän siinä muuta hankalaa olekaan.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.06.2023 kello on 20:29
Vs: Keskuslukitus
« Vastaus #2 : 13.06.2018 kello on 14:47 »
Samanlainen moottori odottelee sovitusta Bürstnerin takaoveen. Pitäs oikeastaan ängätä joko kahvan sisälle joku pienempi moottori, tai kehdata turmella eristeitä itse ovesta. Eihän siinä muuta hankalaa olekaan.
Itse olen miettiny, josko laittaisi jonkin erillisen lukonkielen oveen, jota tuo pulikka työntäisi sit auki/kiinni. Eli kokonaan erilleen alkuperäisestä lukosta. Ei ole vaan sattunut sopivaa aihiota vastaan. Ehkä ihan sopivasta putkesta/tangosta kasailemalla ja hitsailemalla sais tehtyä. Joku vaan jos olis tuon tehnyt jo niin ei tarviis pyörää keksiä uudelleen..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:49
  • viva la France
Vs: Keskuslukitus
« Vastaus #3 : 13.06.2018 kello on 15:13 »
Kannattaa miettiä sitäkin että kun asentaa keskuslukituksen ja istuksii auton vierellä helteellä markiisin alla onkin myös kuljettajan oven lukko auki.
Eli kannattaako laittaa eri avaus taajuus matkustamon lukkoon.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:16.04.2024 kello on 22:18
Vs: Keskuslukitus
« Vastaus #4 : 13.06.2018 kello on 17:15 »
Kyllähän tuohon karmin puolelle saisi jonkun moottorin ohjaaman lisätapin. Eipähän tarviis oveen johtoja. Tulee vaan tilanteita, ettei tiedä, onko lukossa tai auki yhellä vai kahella lukolla.