Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Dometic RA/RM-2D Malli: RM6505

<< < (2/10) > >>

88k5:
Kaikki äly ja aes-lukitukset taitavat olla pelkästää piirilevyllä - siellä on kaksi sulaketta molemmille jännitteille (hapettumaa?) 230v sähkön/vastuksen pätkiminen kuullostai kontakti ongelmalta..

mike:
Mites jos tuosta irroittaa 220v ja D+:ssan toimiiko logiikka luullen ettei niiitä ole käytössä ja toimii vain kaasulla?

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  7.06.2018     kello on 15:17 ---Mites jos tuosta irroittaa 220v ja D+:ssan toimiiko logiikka luullen ettei niiitä ole käytössä ja toimii vain kaasulla?

--- Lainaus päättyy ---

Nuohan on irti kun olen parkissa. Kaasu oikuttelee aika ajoin silloin itsekseen.

Piirilevy on asennettu niin, että sen saa vedettyä ulos pitkien johtojen varassa. Ongelmana on kapea lista jonka alta tuo ei mahdu ja lista taas vaatii jonkun todella lyhyen ristipään jotta sen saa irti. Mulla on ollut miniräikkäsarja jolla tuo olisi onnistunut, sarjaa vaan en löydä, taitaa muistaakseni olla runsaan 100km päässä kaverin harrastetallilla.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  7.06.2018     kello on 16:56 --- Ongelmana on kapea lista jonka alta tuo ei mahdu ja lista taas vaatii jonkun todella lyhyen ristipään jotta sen saa irti.

--- Lainaus päättyy ---

Kuinka lyhyen?

mike:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  7.06.2018     kello on 16:56 ---Nuohan on irti kun olen parkissa. Kaasu oikuttelee aika ajoin silloin itsekseen.

Niin tarkoitin että ajaessa ja 220 verkossa ollessa saisi edes kaasun toimimaan!
--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View