Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Kasetti WC käyttö

(1/16) > >>

aakoo:
Aloittelija kun olen niin kehtaan kysyä että miten tuota käytetään ison hädän tullessa?
Pienemmän olen hoitanut tyyliin luukku auki ja kohti reikää mutta mites toimitaan kun isompi hätä yllättää ja tarvitsisi asia hoitaa?

Vettä pohjalle ja koko tuotos pyyhkimispapereinee n kerralla säiliöön, vai luukku aluksi auki ja yrittää sihdata kohti pikku reikää, vai kierränko edelleen leirintäalueita vessoja etsien ja mietin että miksi vaunussa on vessa kun sinne ei voi paskoa?

Joskus vaunun ostosta haaveillessani kaverini jolle asiasta kerroin, tokaisi ettei ymmärrä ihmisiä joiden harrastuksena on hinata omia paskojaan ämpärissä ympäri suomen ;D

99:
Isompi hätä, pohjaluukku pidetään kiinni, paperia hieman pohjalle, tortut pönttöön, pyyhkiminen, huuhteluvettä niin että tavara kelluu (tai peittyy), kansi kiinni, luukku kerralla kokonaan auki.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: aakoo -  4.06.2018     kello on 21:11 ---
Joskus vaunun ostosta haaveillessani kaverini jolle asiasta kerroin, tokaisi ettei ymmärrä ihmisiä joiden harrastuksena on hinata omia paskojaan ämpärissä ympäri suomen ;D

--- Lainaus päättyy ---

Se kaveri on varmaankin se joka kusta lorottelee yhteisten vessojen pytyt ja pyttyhuoneet kusellansa.  >:(
Kaikki tuotteet vain pyttyyn. Olin viikonlopun Joensuussa, en yhtäkään kertaa käynyt "kaverien" kusemissa pyttyhuoneissa.  :D

Alan:
Minä istun, käynnistän tuuletuksen huuhtelunappia painamalla ja avaan luukun sitten. Saatan asemoida pari arkkia wc-paperia reiän etu ja takapuolelle, helpompi siivota. Huuhteluapuna on kätevä laadukas suihkepullo, ei kulu vettä niin paljoa. Mukaan voi laittaa sopivaa pesuainetta.

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  4.06.2018     kello on 21:18 ---Isompi hätä, pohjaluukku pidetään kiinni, paperia hieman pohjalle, tortut pönttöön, pyyhkiminen, huuhteluvettä niin että tavara kelluu (tai peittyy), kansi kiinni, luukku kerralla kokonaan auki.

--- Lainaus päättyy ---
Tuolla tekniikalla ei kannata katsoa pönttöön kun avaa luukun kesähelteellää.
Siellä saattaa olla nimittän painetta jolloin tulee naamanpesu samalla. Nimim. Kokemusta on, eikä välttämättä miellyttävää.
Sanoisin mielummin luukku auki ja tuotos suoraan pönttöön.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View