Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Suihku

<< < (23/26) > >>

Vemppu:
Minäpä muutaman vuoden päästä kerron miten Adrian suihku on peseytymiset kestänyt.  Me kun olemme (aiemminkin kerrotusti) käyttäneet sitä uudesta lähtien ihan joka kerta kun matkoilla on oltu  ;D

Nyt on 4. vuosi menossa, vajaa 80tkm ajettu ja "muutamia" öitä käytetty. Kun suihkun rakenteita katsoo niin eipä siinä silmään ota edelleenkään mistä vesi olisi minnekään läpi mennyt tai kun katselee suihkun alle/rakenteisiin sen mitä sinne välipohjaan pystyy katsomaan niin kovin kuivaa pölyä silmä sieltä tavoittaa. Myös vuosittaiset kosteusmittaukset ovat sitä mieltä että vesi on pysynyt siellä missä sen on pitänytkin.

Kombirakenteiset vessa-/suihkukaapit voi olla oma lukunsa mutta johan niissä käytetyt ratkaisut viestivät sitä että ei niitä oikeasti ole käyttöön tarkoitettu vaan ihan täyttämään se tyhjä rivi joka esitteeseen suihkun kohdalle muuten jäisi. Kuten myös vaunujen vesivarannot yms kertovat samaa asiaa = suihku on mutta ei sitä käyttöön ole tarkoitettu.

Omassa kulkineessa mukana kulkevat 100l riittää, raakana juotava vesi pois lukien, kahdelle aikuiselle 3päiväksi ja yksin jos olen reissulla niin viikko menee että heilahtaa. Siltikin noihin kumpaankaan ei tartte sen kummoisemmin säästellä tai pihistellä. Toki turha lutraus kannattaa jättää pois mutta niinhän se kannattaa jättää kotonakin.

Jos joku ei käytä autonsa/vaununsa suihkua niin fine for me. Itse en jaksa leirintäalueiden suihkuja katsella kun kerran omakin on. Ai niin, eihän me ollakaan niillä leirintäalueilla  :-X

Mihin sitä esim. koko vaunua tarttee kun onhan niillä leirintäalueilla niitä mökkejäkin joissa on valmiit sängyt jne...  8)

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Vemppu - 27.02.2012     kello on 12:58 ---Mihin sitä esim. koko vaunua tarttee kun onhan niillä leirintäalueilla niitä mökkejäkin joissa on valmiit sängyt jne...  8)

--- Lainaus päättyy ---

Provohan tämäkin oli, mutta ei voi olla vastaamatta...

Meinaatko tosiaan, että leirintäalueiden mökit on sama asia kuin OMA vaunu :o
Minua ei saisi mitenkään yöpymään jossain luteisessa ja kirppuja kuhisevassa mökinrähjässä. Jos taas haluaa paremman varustelun, hotellihuoneessa on mukavampaa suihkutella kuin auton komerossa ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 27.02.2012     kello on 14:05 ---Provohan tämäkin oli, mutta ei voi olla vastaamatta...

Minua ei saisi mitenkään yöpymään jossain luteisessa ja kirppuja kuhisevassa mökinrähjässä. Jos taas haluaa paremman varustelun, hotellihuoneessa on mukavampaa suihkutella kuin auton komerossa ;D

--- Lainaus päättyy ---
Tästähän tulee vielä kunnon vääntö ennen puoltayötä ;) ;D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 27.02.2012     kello on 14:05 ---Provohan tämäkin oli, mutta ei voi olla vastaamatta...

--- Lainaus päättyy ---

Jos mökissä on luteita ja kirppuja on hyvin todennäköistä, että saniteettitiloissa myös kuhisee.

Minusta jo nimikin sen sanoo asuntoauto /asuntovaunu. Paikka jossa asutaan ja hoidetaan myös hygienia ja tarpeet.  Lisäksi tietysti ruuan laitto ja säilytys on asioita jotka  kuuluvat harrastukseen. Meillä puhuttiin aikoinaan perässävedettävästä vessasta, nykyään voisi sanoa ajettava vessa.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 27.02.2012     kello on 14:32 ---Jos mökissä on luteita ja kirppuja on hyvin todennäköistä, että saniteettitiloissa myös kuhisee.

Minusta jo nimikin sen sanoo asuntoauto /asuntovaunu. Paikka jossa asutaan ja hoidetaan myös hygienia ja tarpeet.  Lisäksi tietysti ruuan laitto ja säilytys on asioita jotka  kuuluvat harrastukseen. Meillä puhuttiin aikoinaan perässävedettävästä vessasta, nykyään voisi sanoa ajettava vessa.

--- Lainaus päättyy ---

Tuosta syystä ei kannatakkaan leiriytyä alueilla, joissa on myös vuokramökkejä (vrt. SFC-alueet / yleiset) ;D

Tuon Asuntoauton / asuntovaunun hyvin ymmärrän. En vaan ole vielä tarvinnut suihkuautoa, mutta saunavaunusta olen haaveillut 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View