Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Suihku

<< < (21/26) > >>

trumatic:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.02.2012     kello on 08:57 ---Ei toimi enää Combi malleissa ilman puhallusta.

--- Lainaus päättyy ---

Ei mulla oo kokemusta noin uusista trumaticistä, kesäreissuillakin ruoka avotulella puskaparkissa  :D

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 26.02.2012     kello on 21:24 ---Eikö vesi "pilaannu" nopeasti säiliöissä, jos se tankataan suoraan luonnosta, lähteestä tai purosta.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Niin olen kuullut, mutta en ole itse huomannut. Toki joka vuosi nuo säiliöt kuin putkistot tulee puhdistettua ja juomavesi on aina erillisissä kannuissa, joka sekin taitaa olla pelkkää hätävarjelun liijoittelua kun hammasharjoja putsataan melkein aina sillä hanasta tulevalla säiliövedellä :o. Enimmäkseen käyttämämme vesi on puhdasta lähdevettä, tosin tuolla norjan puolella vesi otetaan usein ihan vain tunturista tulevasta purosta, tai järvestä. Noista samoista puroista/järvistä ne norskit ottavat myös omat juomavetensä.

Haapaniemen Paroni:
Edelleenkin suihku on turha kapistus vaunussa/autossa :D pois suljetaan linja-auto joka tehty matkailu käyttöön.Siinä on jo sitä suihku tilaa :D Omassakin vaunussa wc:n yhteydessä suihku, oikein tehty suihku verhollekkin paikka. Mutta ei tulis pieneenkään mieleen käyttää sitä,kaikki vedet käytävällä ;D ;D Tämä edelleenkin minun mielipide ;) ;)

kimi:
Me käytetään pääosin porakaivovettä asautossa. Pitkiä matkoja ennen laitetaan sekaan joitakin puhdistustabletteja ja viikonloppureissuil la käytetään vesi sellaisenaan. Pääasia mielestäni on, ettei vettä seisota säiliöissä ja kunnon tyhjennys käyttökertojen välillä.
Toissa kesänä annoin veden seistä viikon ja todella hienojakoiseen suodatinverkkoon alkoi syntymään jotain vihreetä leväkasvustoa.  Silloin tankissa oli luonnosta otettua lähdevettä.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 27.02.2012     kello on 09:27 ---Edelleenkin suihku on turha kapistus vaunussa/autossa :D pois suljetaan linja-auto joka tehty matkailu käyttöön.Siinä on jo sitä suihku tilaa :D Omassakin vaunussa wc:n yhteydessä suihku, oikein tehty suihku verhollekkin paikka. Mutta ei tulis pieneenkään mieleen käyttää sitä,kaikki vedet käytävällä ;D ;D Tämä edelleenkin minun mielipide ;) ;)

--- Lainaus päättyy ---

Suikhu tilassa joka ei ole kunnolla eristetty, kuten mainitsemasi tai meidän vanhoissa vaunuissa olleet on eri asia kun nykysuihkuosastot jotka on tehty käyttöä varten. Puskaparkkilaisina tosin usein suihkuletku otetaan ikkunasta ulos ja lotrataan sen veden kanssa ulkona.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View