Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Suihku

(1/26) > >>

aaoulusta:
 Moniko arvon lajitovereista käyttää a-autossa omaa suihkua peseytymiseen..tuos sa omassa autossa se suihkun teho on niin pienoinen ettei sitä viitsi käyttää ( auttaisko tehokkaamman pumpun laitto siihen asiaan)... ::)

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta -  7.08.2011     kello on 17:39 --- Moniko arvon lajitovereista käyttää a-autossa omaa suihkua peseytymiseen..tuos sa omassa autossa se suihkun teho on niin pienoinen ettei sitä viitsi käyttää ( auttaisko tehokkaamman pumpun laitto siihen asiaan)... ::)

--- Lainaus päättyy ---
  Surflo pummppu !!

99:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta -  7.08.2011     kello on 17:39 --- Moniko arvon lajitovereista käyttää a-autossa omaa suihkua peseytymiseen..tuos sa omassa autossa se suihkun teho on niin pienoinen ettei sitä viitsi käyttää ( auttaisko tehokkaamman pumpun laitto siihen asiaan)... ::)

--- Lainaus päättyy ---

Itsellä ei ole asuntoautoa, vaan vaunu, mutta olen käyttänyt sen suihkua säännöllisen epäsäännöllisesti  ;)
(viimeeksi reilu viikko sitten puskaparkissa Utsjoella)

Haapaniemen Paroni:
Minun mielestä ei kannata käyttää suihkua koska aina on joku rakonen josta vesi rakenteisiin ;) minun mieli pide :D

makke:
Suihkukoppi on erillään vessasta ja vielä ei ole tullut käytettyä. Mutta eiköhän se tule testattua, kun saan aikaiseksi lähteä Lapin turneelle. Tekis mieli käydä lapsuuden maisemat läpi. Mato-onki ja virveli mukaan ja Tammukka purot katsomassa vieläkö kalaa on. Tenniöjoki, Kuolajoki, Karhuoja ja toiselta puolelta Lappia Vitsaoja ja Valkeajoki mm.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View